אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

האם אפשר לקבל פיצוי?

  • פיצוי
    שמעון | 02/08/2018 09:24

    לפני בערך חודשיים ( קצת יותר ) ב 21.5.18 ראיתי בחנות (ברשת ) מארז של מחשב שרציתי לרכוש ואכן הגעתי לחנות שאלתי את המוכר שאכן מדובר במוצר שמפורסם באתר והלה בדק ואמר לי שכן על הקופסה היה רשום דגם אחר של המוצר וששאלתי על הנושא הלה אמר לי שלא לא לדאוג וזה אכן המוצר שרציתי אחרי שבדקו במלאי במחשב שזה המוצר שלמתי עם כרטיס אשראי ולקחתי את המארז לביתי היות ואני בונה מחשב למטרה מסויימת תכננתי לאסוף את המארז ואחרי מספר ימים לבנות את המחשב למטרה שתוכננה אלא שכל העניין נדחה כתוצאה של עיכובים של חלקים אחרים ממקומות אחרים ב 8ליוני פתחתי את האריזה של המארז והתגלה שקיבלתי את המוצר שלא הזמנתי עוד באותו היום שלחתי לחברה הודעה באתר שלהם לגבי הנושא כמו כן שביום ראשון אחרי . ה 10 לחודש יוני התקשרתי לחנות לוודא שהם קיבלו את ההודעה שלי והם הודיעו לי שאכן קיבלו את ההודעה ושלחו לי הודעה לגבי אותו מארז מבוקש שהייתי אמור לקבלו וקיבלתי אחר חייב לציין שהפתיעו אותי לטובה בתחילה שלא עשו בעיות והסכימו להחליף את המוצר הם היו צריכים להזמין את המוצר מחדש ( יש לציין שלא נגעתי במוצר לא השתמשתי בו אלא פתחתי את הקופסאות שלו וראיתי שזה לא הדגם שהזמנתי ושלמתי אז הכנסתי את המוצר חזרה לאותם קרטונים וסגרתי שיראה בדיוק כמו שקניתי אותו מנהל "שירות לקוחות" אמר שיבדוק ויעדכן אותי באי מייל. 3 ימים אחרי כן (13 ביוני )שלחתי מייל נוסף לאותו מנהל בטענה למה קורה והנל ענה לי שהמארזים יכנסו שבוע הבא והוא ישלח עידכון. פה זה נעצר כי לא נשלח עידכון ולא טרח לעדכן אני שלחתי הודעה ב 22.6 במייל לדעת מה קורה ולא קיבלתי תשובה אז התקשרתי והוא ענה ואמר שהמארזים לא הגיעו עדיין והם אמורים להגיע שבוע לאחר מכן וככה זה נמשך כל שבוע אני מתקשר וכל שבוע סיפור אחר שהחברה שהם מייבאים את המוצר מהם לא שולחת להם את המוצר אבל שולחת מוצרים אחרים שהם מזמינים. מיותר לציין שכל הבניה של המחשב נעצרה ואני רק מחכה שהמוצר יגיע כבר הערתי את תשומת ליבו של אותו מנהל שזה מעכב אותי והוא אמר שהוא מבין אבל אין לו מה לעשות ושהוא מתנצל. ב 24.7 התקשרתי לאותו מנהל ולשאול מה קורה כבר עבר חודש ושבוע ועדיין אין כלום הוא ענה שהחברה לא שולחת להם את המוצר והוא יעדכן אותי ביום ראשון אחרי אני כבר כעסתי ואמרתי לו שאני לא מוכן לחכות עם זה כבר ושיתן לי תשובה עד יום חמישי ובמידה ואין תשובה שיבטל את העיסקה ואני אלך לרכוש את המארז הזה ממקום אחר ואותו מנהל אמר שהוא יעדכן אותי כמובן ביום חמישי. כמובן שזה לא קרה ואני אמרתי לעצמי שאני אתן להם עוד צאנס קטן וביום שישי ה 27.7 התקשרתי אני שוב אולי לשמוע שהמוצר כבר הגיע לחנות ההיא שאוכל לבוא לאסוף את המוצר והלה ענה שהמוצר לא הגיע אבל ביום ראשון ה 29.7 הם נוסעים לחברה שמהם הם מזמינים את המארז ויביאו את המוצר לחנות והם יעדכנו אותי ושאני אגיע ביום ראשון בערב לקחת את המארז. ביום ראשון ה 29.7 הם התקשרו אליי והתנצלו שוב והפעם טענה חדשה שהחברה שלחה את המארז לסניף שלהם בעפולה ולא לסניף בכפר סבא והם לא מבינים איך הם שלחו לשם וביום שני בבוקר הם יסעו לעפולה להביא את המארז חזרה לכפר סבא ביום שני אחרי הצהרים קיבלתי מייל שהמארז הגיע לסניף אני הגעתי לסניף אחרי הצהריים כמו כן במייל חוזר כתבתי שאני חושב שמגיע לי פיצוי על הזמן הזה שבוזבז שחודש וחצי אני מחכה למארז שהם עשו טעות ונתנו לי מוצר אחר כשבאתי לסניף אותו מנהל שירות לקוחות בדק את המארז שהחזרתי והביא לי את המוצר שהייתי אמור לקבל מלתחילה הפעם הוא כבר בדק פיזית ואכן זהו המוצר ששאלתי לגבי פיצוי ענה לי שהוא צריך לשאול את המנהלים שלו על זה ומקסימום יתן לי זיכוי לממש בסניף היום יום רביעי ה 1.8 שלחתי מייל חוזר שוב לגבי אותו פיצוי שלדעתי מגיע והתשובה שלו הייתה : מה שניתן לעשות זה שתקבל זיכוי בקניה הבאה של 50 ₪ בקניה מעל 500 ₪ . תודה שאלתי האם זה מוצדק ? ומהו הפיצוי ההולם על על הנושא ? יש לציין שהמוצר עולה 481 שקלים. תודה

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • האם אפשר לקבל פיצוי?
      ליאור חאיק, עו"ד | 02/08/2018 13:49

      אפשר להגיש תביעה קטנה אם הדבר עקרוני.

      להערכתי תקבל פיצוי של כמה מאות שקלים.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני עבודה 19/04/2024 | 22:41 nnn fggg
  • פורום צוואות וירושות 19/04/2024 | 20:41 דירה מירושה לפני שנתיים אבי נפטר קיבלתי צו ירושה וקיבלתי את   הדירה שלו ומכרתי אותה האישה שטוענת שהיתה י...
  • פורום דיני משפחה 19/04/2024 | 20:31 דירה מירושה אבי נפטר לפני שנתיים , קיבלתי את הדירה שלו ומכרתי אותה האישה שטוענת שהיתה ידועה בציבור מבקשת לתקן...
  • פורום דיני תעבורה 19/04/2024 | 17:35 התנהגות בנת"צ שלום מ'1. אסור לנסוע בנת"צ למי שאינו מורשה ומכאן שאסור לעקוף תוך נסיעה בנת"צ.2. לשם פניה ימינה יש...
  • פורום בתי משפט 19/04/2024 | 16:32 האם לא ניתן נימוק לסגירת התיק? בברכה, יהונתן ינאי, עו"ד  מנהל פורום דיני חברות ופורום בתי משפט הארבעה 28, תל אביב...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק