| קודם כל, לא כל דבר צריך להפוך לאתי. התבטאות והעלבה מיותרת היא התנהגות לא אתית, תקיפה, היא התנהגות לא אתית של עו"ד, והדוגמאות עוד רבות.
לא כל סכסוך בין לקוח לעורך דין - הוא אתי.
עכשיו לשאלתך: אין שום בעיה, את בעצמך כותבת שהוא הסביר והבהיר בדיוק מה השירות שהוא נתן. לגבי רשלנות? כל מקרה נבחן לגופו, אבל אם עורך דין תיחם את השירות, הבנתם שהוא מטפל בנושאים - א' ו- ב' אך לא ג', הרי שלרוב, אין שום עילה נגד עורך הדין. אך שוב כל מקרה נבחן לגופו.
עקרונית, עורך הדין פועל בצורה ראויה, ונראה כי הבהיר לכם כדבעי מהו השירות שהוא מעניק לכם.
אגב, גם אתם יכולים לפנות לעורך דין נוסף כדי להתייעץ, וכן להיעזר בו בנושאים שבהם עורך הדין הראשון לא מטפל.
בהצלחה!
בברכה,
אדם אשכנזי, עו"ד
מנהל פורום אתיקה מקצועית
רחוב האורגים 21, אשדוד
טל': 08-6538011 : Adam@an-law.co.il
|