| לפני יציאה לחול רכשנו סים מחברת סלולר עם תוכנית של גלישה ותקשורת בחו"ל. לטענתם היתה להם תקלה שקשורה לנותני השירות שלהם בחול ואי לכך לא יכולנו לגלוש ולהשתמש בוויז ולמצוא את הדרך ורק הלכנו לאיבוד בדרכים . גם לא יכולנו ליצור שום קשר טלפוני. מנותקי תקשורת וגלישה. אי לכך החזרנו את הרכב מבלי יכולת לנצל את הרכב באותו היום וכל הטיול של אותו יום השתבש. כשפנינו אליהם בטענה לגבי הנ"ל , השיבו בכתב שאין זו אשמתם , כי התקלה לא באה מהם, אלא מנותני השירות שלהם בחול. הם מודים שהיתה תקלה, רק מיפים את זה כאילו מדובר בכמה שעות בלבד של תקלה , כאשר מדובר ביום שלם, אפילו יממה. הם גם מסרבים לציין את השעות של התקלה שהם מודים מבחינתם שקרתה , בטענה שזה לא רלוונטי, כי אשמים נותני השירות בחו"ל. האם יש כאן עילת תביעה. ?
|