| לאחר שפונה מגיש תלונה כנגד גוף מפוקח למפקח על הביטוח וככל שהמענה/הטיפול של הגוף המפוקח בתלונתו אינו ראוי, עליו לפנות בשנית למפקח אלמלא כן הטיפול בפנייתו יסתיים. באתר המפקח ישנן הנחיות בעניין אלא שכלל לא מצויין בהם תוך כמה זמן על הפונה לפנות בשנית למפקח ציטוט מההנחיות באתר:
" .....פונה, שסבור כי הגוף המפוקח לא טיפל בעניינו כנדרש, מתבקש לפנות בשנית אל היחידה לפניות הציבור ולפרט את הסוגיות שדורשות בירור על ידי היחידה. אם הפונה לא יבקש להמשיך בבירור התלונה, לאחר שקיבל את תשובת הגוף המפוקח, הטיפול בפנייתו יסתיים.עם קבלת בקשת הפונה להמשיך את בירור התלונה, היא מועברת לבחינה מקצועית ביחידה."
שאלתי היא תוך כמה זמן ממועד קבלת התשובה של הגוף המפוקח על הפונה לפנות בשנית למפקח על הביטוח, על מנת שהטיפול בפנייתו לא יסתיים? האם יש טווח כלשהו ? האם זה לא מוגבל בזמן?
תודה רבה
|