| שלום, קניתי טלוויזיה מפנסוניק ב8000 ש"ח לפני שנה עם אחריות של חמש שנים (כולל מסך כולל הכל) מחברת יורוקום. לאחר שנה הטלוויזיה התקלקלה, ביקשתי שיגיע אלי טכנאי, רק לאחר 10 ימי עסקים הגיע הטכנאי שאמר לי שהוא לא יכול לתקן את הטלוויזיה כי אין לו חלקים כי חברת יורוקום נמצאת בתהליכי פירוק ובתי משפט ושהפוליסה שלהם היא לבוא הביתה ולהודיע שאין אופציה לתקן. הטכנאי אף הציע שאקנה באופן עצמאי חלקים להחלפה (בעלות של 700 ש"ח ומעלה) ואז הוא יוכל לבוא ולתקן את הטלוויזיה. הגשתי גם תלונה לאגודה לצרכנות, אך אני לא יודע אם הם יוכלו לעזור בנושא. מה אני יכול לעשות בנושא כדי לוודא שכן יתקנו את הטלוויזיה סוף סוף? או שיתנו לי פיצוי? האם עלי להגיש תביעה לתביעות קטנות?
|