| קניתי מקרר חדש מהניילון והוא לא היה תקין. שלושה ימים אחרי הביאו לי מקרר חלופי (ביום שישי). ביום ראשון הביאו את המקרר החדש, היו אמורים לאסוף אתמול את השניים הקודמים (החלופי והלא תקין) משעה 9 בבוקר ועד חמש בצהריים. מקרר אחד אספו ברבע לעשר בלילה ואת השני רק יום למחרת. רציתי לדעת האם יש פה עילה לתביעה או שאני יכולה לדרוש פיצוי מהחברה? ואם כן, למי לפנות, לחנות שממנה קניתי את המקרר או לחברת הובלה? ותמורת כמה אני יכולה לתבוע, פלוס מינוס או כמה אני יכולה לבקש בפיצויים? (עלי לציין שכל זה קרה מערב יום הזיכרון ונגמר ב23.4 כלומר שכל הבשר שהיה לי ליום העצמאות התקלקל הלך לפח (בשר בשווי של 600 ש"ח).
|