| שלום רב, ב16.3.18 שילמתי מקדמה על סך 1000 ש"ח לשמלת כלה (מוכנה מהמדף, לא נתפרה עבורי), כשהמעצבת הסבירה לי שעליי לחזור בעוד כחודשיים כדי לעשות מדידות ורק כשתעשה תיקונים אשלם את מלוא הסכום שעולה השמלה. עד אז, השמלה אצלה והיא גם לא מוכנה לצלם לי אותה. ב19.3, הבנתי שיכול להיות כי קניתי את השמלה תחת לחץ רב ושאני רוצה לשקול האם לקנותה או לא. התקשרתי אל המעצבת שאמרה לי שאין מדיניות ביטולים ושלא ניתן לקבל החזר על המקדמה כלל, אך משום שהיא רוצה שאצא מרוצה היא נתנה לי 4 שעות בלבד לחשוב ולקבל החלטה. כשביקשתי שתצלם את את השמלה כדי שאוכל לחשוב על זה, היא סרבה. הסטודיו נמצא רחוק מאוד מביתי. מפאת דחק הזמן, הבנתי שאין בידיי יכולת לקבל החלטה מושכלת ומשום שחששתי שאאבד את ההזדמנות בכל זאת להמשיך עם השמלה הזו, אמרתי למעצבת שאינני רוצה לבטל. היום נודע לי שייתכן ולפי החוק הייתה לי את היכולת לבטל את העסקה בתוך 14 יום (משום שמדובר במוצר שאיננו נמצא ברשותי) וכי ייתכן שהמעצבת הטעתה אותי. האם לאור זאת ולאור העובדה כי עברו 14 ימי עסקים אוכל בכל זאת לבטל את העסקה ולקבל את דמי המקדמה שלי בחזרה? אני מרגישה כי המעצבת הטעתה אותי ולא ניתנה לי ההזדמנות לשקול את הקניה הרצינית הזו שעולה לי באלפי שקלים שאינם מיותרים. מהם זכויותי במקרה זה?
|