אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

יש לקצר את השאלה

  • תביעה נגד חברת סלולאר פלאפון
    דניאל חן | 02/03/2018 15:39

    רבותיי מי שיכול לעזור להכווין.
    לתת עצה.
    מה החוקים וסעיפי חוקים שאפשר להפעיל על מנת לתבוע את החברה.!!
    תודה לכל מי שעוזר.

    תביעה נגד חברת פלאפון

    הזמנתי 5 קווי סלולאר
    4 קווים לפי תמכור של 25 שקל בערך
    1 קוו לפי תמכור של 10 שקלים בערך
    סהכ עלות תמכור של 110 שקל בערך

    סיכמתי עם נציג המכירות שבטוטל ירד לי 110 שקל בחודש לכל הטלפונים.

    לא קבלתי חשבוניות אליי לדואר הרבה זמן.

    החלטתי להתקשר שישלחו לי את כל החשבוניות.

    השתוממתי לראות שלחשבוניות שלי נוספו עוד ארבעה קווים שלא שייכים לי.

    ובמקום חשבון של 110 שקל אני מחוייב בחשבון של 276 שקל לחודש ראשון
    וחודש אחרי שוב 255
    וחודש אחרי שוב 265 וכן הלאה.
    ראה רשימה מפורטת של חשבוניות מצורפת.
    בסהכ חשבון לכל חודשי השימוש בפלאפון
    מחודש 6/2017-2/2018   8 חשבוניות
    חוייבתי ב 1630 שקל.
    כשהייתי אמור לשלם בסה"כ עלות כוללת של 880 שקל סה"כ.זאת אומרת חוייבתי במצטבר כפול.

    כמו כן התגלה שיש להם פירצה במערכת ואחד הקווים השייכים לילד מאפשר הוספת שיר בהמתנה בעלות של 12.90 ללא הכנסת שום אמצעי תשלום וללא על הגנה   שד'ל סיסמא על החיוב.

    מה שגרם גם לניפוח של החשבון הודעתי לחברה שאם נעשה בחירת שיר בהמתנה ללא כל הגנה זה בעיה שלהם ואיני מוכן לשאת בתשלום החודשי הזה.
    ועליהים היה לסגור את האפשרותדשל בחירת שיר בהמתנה או לכל הפחות לבקש אמצעי תשלום ועוד אמצעי זיהויי כפי שנהוג.

    התקשרתי לשירות לקוחות של חברת פלאפון אינספור פעמים ובכל פעם יש המתנות ומבקשים שיחזרו אלי לפלאפון על מנת שלא אצטרך להמתין על הקו.

    לאחר מספר פעמים שלא חזרו אליי.
    החלטתי להמתין על הקו עד שאקבל נציג ואוכל להשטיח בפניו את העוולות שנעשו לי בחשבונית.
    יש הקלטות של התקשרות לחברה.
    לבסוף היגעתי לנציג שירות כשכולי כבר טעון.

    ביקשו שאמתין 9 ימים עד שיבדקו ויתנו לי תשובה אם מגיע לי זיכויי.

    המתנתי שבועיים ולא חזרו אלי ושוב התקשרתי ושוב המתנות אין סופיות.
    ולאחר מספר ימים אמרו לי שנעשתה טעות ואקבל החזר כספי בס"כ של 400 שקלים בערך.
    ראה סיכויי צמוד.

    ואמרתי שזה לא יתכן שמגיע לי רק 400 שקלים חייבו אותי כמעט פי 3 מההסכם שעשיתי במשך 8 חודשים.

    עשיתי חשבון יחד עם נציגת שירות והיגענו שבסהכ גבו ממני עבור 8 חשבוניות 1630 במצטבר.

    כשבסהכ אני צריך לשלם רק 880 שקל.

    ביזבזתי איתם המון שיחות טלפון
    ביזבזתי המון זמן על חשבון הזמן עם המשפחה
    ביטלתי המון זמן עבודה
    המון עוגמת נפש
    שיחות וצאטים לבדוק את שיחת ההסכם המשותפת בזמן הרכישה.
    ביטול זמן לאיסוף מידע וכתיבת מכתב זה.

    רק לאחר ששוחחתי אתם עוד עשרות פעמים בצאטים
    ובשיחות טלפון כיוונו את החבילה למה שצריך היה להיות בהתחלה ועדיין זה לא ניכנס לתוקף רק מחודש אחרי שהם משנים את החיובים במערכת.
    זאת אומרת שיהיה לי עוד חיוב נוסף לתאריך 21.3.18 חיוב תשיעי בנוסף לשמונה שאני מציג בדוח שצירפתי שיהיה יקר מההסכם שקבענו.

    יתכן מאוד שהחברה עושה חיובים שגויים לעוד הרבה לקוחות ואת מה שקורה לי קורה גם לאחרים ומפאט הלחץ של החיים אנשים לא שמים לב.

    החיוב יהיה בהפרש קטן מהסכומים הקודמים אבל עדיין אחוייב על סכום לא תקין.
    שעליו אוכל לדווח בחודשים הבאים.

    ביקשתי את שיחת ההקלטה ליום סגירת העיסקה הם טוענים שלא ניתן לשחזר את זה מסיבות הידועות להם.

    אני מבקש שיחזירו את הפרש הכסף שהם חייבים לי
    שיחזירו את ההסכם ל 110 שקלים כפי שקבענו
    דורש פיצויי של לפחות 2000 שקלים על ביטול זמן
    דורש שהשופט יקנוס אותם במקסימום שאפשר.

    תודה!!

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • יש לקצר את השאלה
      ליאור חאיק, עו"ד | 03/03/2018 12:36



      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • פניה בכתב
      משה | 03/03/2018 23:09

      תפנה לחברת הסלולר בכתב ותציין להם  שאתה רוצה שישיבו לך את הסכום  הנ"ל בתוספת 16 ש"ח לפי סעיף 13ד1 לחוק הגנת הצרכן  לכל חיוב ותציין שככל ולא יחזרו את הסכום הנ"ל בתוספת 16 ש"ח הנך שוקל לתבוע אותם פיצוי ללא הוכחת נזק  לפי סעיף 31א לחוק הגנת הצרכן. בכל אופן זה חייב להיות פניה בכתב תוך ציון סעיפים אלו שבגינם הנך רוצה לתבוע אותם בכדי שבית המשפט אכן יתן את הפיצוי .

      תקח בחישוב שברגע שהם יראו שתה מציין כך סיכוי גדול שהם יתייחסו אליך רציני מאוד כי יודעים למה הם חשופים. ותקח בחישוב שבית המשפט רשאי לפסוק פיצוי של 10,000 ש"ח ולא חייב  בכל אופן תשמור תיעוד מפנייתך בכתב כגון אישור מייל אישור פקס וכו'

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק