אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

החלפת מוצר פגום

  • לשלם למוביל על החלפת מוצר פגום
    נ. כ. | 25/01/2018 11:39

    שלום, לפני כמה שבועות רכשתי מחנות רהיטים בחיפה מזרון לשינה, מהמזרון התחיל לצאת ריח לא טוב, ריח של עובש וטחב, לא הבנתי בהתחלה, חשבתי שזה מהסמיכות פוך שאני מתכסה בהם, טעיתי זה בא מהמזרון עצמו.
    פניתי למוכר טלפוני, צריך לאורר את המזרון בשמש, אחרי החלפת דברים ביננו, אל תדאג אנחנו נחליף לך את המזרון, תבוא לחנות עם הקבלה שנידע איזה מזרון קנית.
    הלכתי אל החנות ודיברתי עם בעל החנות, הלכתי איתו ביחד למחסן לבחור מזרון אחר אותו דגם שקניתי. הוא פתח לי כמה מזרונים מהשקית מהצד, היה בהם גם ריח של עובש. פתחנו עוד מזרון והיה מזרון בסדר בלי ריח.
    בחרתי את זה, הוא כתב על השקית את הכתובת שלי, שהמוביל יקח לי אותו. אתה צריך לשלם 50ש' למוביל. למה אני צריך לשלם למוביל כסף, היבאת לי מוצר פגום.
    היה ויכוח ביננו על התשלום של הכסף. אמרתי לי שאני השבוע בבקרים בבית שיביא לי את המזרון ,והלכתי משם. עברו כמה ימים ולא שמעתי כלום מה קורה עם המזרון, מה הוא מתכון לעשות.
    מה לעשות, יש קבלה על המוצר,ואחריות ל 15 שנה. מה אפשר לעשות?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • החלפת מוצר פגום
      ליאור חאיק, עו"ד | 26/01/2018 12:58

      בעיקרון המוכר אמור לשלם על ההובלה במקרה וסיפק לך מוצר פגום. עם זאת, לפי מה שאמרת מדובר ב-50 ש"ח שהוא סכום באמת זניח, לא כדאי לקחת את המחלוקת הזו להליך משפטי. מדובר בזוטי דברים. רק האגרה להגשת התביעה תעלה לך יותר מ-50 ש"ח.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק