| שלום וברכה, ברשותי רכב שנת 2015 באחריות. הרכב טופל כל 15,000 ק"מ במוסך היבואן ב3/16 אשתי עשתה תאונה קטנה, על מנת לחסוך את דמי ההשתתפות עצמית טיפלתי ברכב במוסך שאינו מוסך יבואן, מתוך מחשבה שהטיפול הינו חיצוני בלבד (החלפת הפגוש). לאחר שהרכב כבר היה במוסך התברר כי היה צורך להחליף גם מיכל מים של הרדיאטור וכיוצא בזה. מאז הרכב היה כ 4 או 5 פעמים במוסך היבואן לטיפולי 15,000 ק"מ, וגם פעם אחת כי התלוננתי על רעש. בשבוע שעבר הרכב נתקע וגררתי אותו למוסך היבואן, תשובתם הראשונה היתה שהלך הגיר, והם לא לוקחים עליו אחריות. לאחר וויכוח איתם חזרו אלי ואמרו שכן יקחו אחריות. בפעם השלישית התקשרו אלי ואמרו כי מפקח טכני בדק את הרכב והורה שאין אחריות עליו, משום שהוא רואה שהחבקים של צינורית השמן גיר אינם במקום שסומן ע"י היצרן. טענתי כי מאז 3/16 הייתי כמה וכמה פעמים במוסך היבואן פשוט לא מעניינת אותם, וגם לא נותנים לי לדבר עם אף סמכות מעבר לנציג השירות שקיבל אותי במוסך.
עלות גיר חדש: 18,000 ש"ח, לפני מע"מ, ולפני העבודה, שמנים נוספים, וכו'.
האם יש לי עילה לתביעה או לפחות להוצאת מכתב שיגרום להם להשתתף איתי בחלק מהעלות? האם יש לי עילה לתביעה כנגד המוסך בו טיפלתי ב3/16 ?
|