| בתאריך 16.10.2017 בצעתי קניה מרחוק מאתר **** בשיחה טלפונית ודרך וואטסאפ עם בעל
האתר העונה לשם אסף .עבור נעלי נייק בסך 500 ₪ .על פי תקנון האתר המשלוח אמור
להתבצע כעבור שבועיים ימים אלא אם כן ,האתר רשאי לשלוח מאוחר יותר בידיעת הלקוח.
מכיוון שלא קבלתי הודעה על עיכוב או ידיעה כל שהיא מהאתר, לאחר ניסיונות רבים ללא
מענה טלפוני, אחותו של בעל האתר התייחסה להודעות סמס מצדי, להמתין עד קבלת המשלוח
ואסף התערב וכתב כי נמצא בחו"ל וכשיחזור ביום שני 3 שבועות מיום הקניה יטפל בנושא ,
כמובן שלא קבלתי ממנו שום סימן אלא רק לאחר ניסיונות רבים חוזרים ונשנים מצדי הואיל
לענות לי טלפונית , אמר כי בטעות המשלוח הגיע ליעד אחר ואקבל את המשלוח מחר... וכך
חוזר חלילה , כשעונה מביע בפליאה איך יתכן שעדיין לא קבלתי את המשלוח ,וכשענה באחת
ההודעות שלח תמונה של נעלים שלא הזמנתי וכשאמרתי לו שזו הטעיה בפרסום, רואים זאת
שחור על גבי לבן, הכחיש והתעלם, שוב אמר להמתין, בקשתי לבטל את העסקה להחזיר לי את
הכסף 500ש"ח ,מתעלם , אני לא מקבלת מענה טלפוני ולא מענה בהודעות אבקש ייעוצכם
,תודה רבה!
|