| בתאריך 26.10.2016 רכשתי אייפון 7 בחברת Ishare (משווקת של אפל בישראל). בתאריך 9.10.17 מסרתי את המכשיר לסניף לתיקון בגדר אחריות היצרן למשך שנה, מילאתי טופס ונאמר לי בIshare שהמכשיר נמסר למעבדה הרשמית של Apple בישראל בשם D.C.S. ושהתיקון יקח 14 ימי עסקים. כשעברו 14 ימי עסקים ולא קיבלתי את הטלפון התקשרתי אליהם, והם אמרו שאולי הטלפון אמריקאי (הם מכרו לי אותו והם אפילו לא יודעים איזה סוג הוא) ואחכה 21 ימי עסקים. חיכיתי 21 ימי עסקים (ובין לבין כמובן שטלפנתי עשרות פעמים למוקד, הלכתי לסניף ופשוט הייתי מטורטרת) וגם אז לא קיבלתי את הפלאפון. ביקשתי טלפון חלופי, הם לא הסכימו. הפנו אותי למעבדה DCS של אייפון ואמרו שאצור קשר דרכם. המעבדה לא מצאה את הפלאפון שלי במערכת ואז הבנתי שבעצם הטלפון נפל בין הכסאות. ושוב החברות התחילו להתנער מאחריות עד שהגעתי לאחת המנהלות בishare שאישרה לי שהטלפון נפל בן הכיסאות ורק חודש לאחר מכן הוא בעצם נקלט במערכת. אפילו עדיין לא נבדק. ביקשתי טלפון חלופי\ חדש לפי החוק שאומר שבאחריות יצרן לשנה הם צריכים להחזיר תוך 10 ימי עסקים או להביא לי טלפון חדש, היא סירבה.שלחתי מכתב התראה בפני תביעה לשתי החברות, שיחזירו לי את הטלפון מתוקן - והם לא חזרו אלי ולא ענו לי למייל..מה עליי לעשות? אני ממש מעוניינת לתבוע אותם על כל עוגמת הנפש שלא תתואר ועל הפרת החוזה, ההתעלמות ועל כך שהשאירו אותי ללא טלפון. כמו כן, הטלפון נבדק רק חודש אחרי שמסרתי אותו ועל כן אני לא יודעת אם בדרך נגרמו לו עוד תקלות.האם יש לי סיכוי בתביעה? לקבל טלפון חדש ופיצוי? עו"ד אחד אמר לי שהם יוכלו בקלות להוכיח שהטלפון היה במעבדה ועל הפרת חוזה לא אקבל יותר מ400 שקל, ושאולי כדאי לשלוח להם מכתב זירוז ע"י עו"ד. אבל אינני מבינה מדוע אני צריכה להוציא עוד כסף כדי לקבל את הטלפון שלי חזרה כשהם לא עומדים בחוק. תודה רבה
|