אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

פנייה לחברה

  • איך מוכיחים שאוטובוס לא הגיע לתחנה?
    אנונמי | 19/11/2017 21:00

    שלום רב,

    אני מעוניינת לתבוע את חברת נתיב אקספרס על התנהלות מזלזלת מתמשכת. במקרים רבים הנהגים מורידים אותי בתחנות אחרות או לא עוצרים בתחנה אחרי שצילצלתי. במקרה ספציפי לאחרונה האוטובוס לא הגיע בכלל אך החברה משקרת וטוענת שכן עבר. הסברתי להם כמה פעמים שעברו שני אוטובוסים שאף פעם לא עוברים שם אבל האוטובוס לו חיכיתי מעולם לא הגיע. הם מתעקשים שהאוטובוס עבר שם. לדעתי אחד מהקווים שעברו שם היה הקו לו חיכיתי אך האוטובוס היה מסומן במספר של קו אחר שאף פעם לא נוסע שם. ככל הנראה ה-GPS של החברה מראה להם כי הוא היה שם בגלל זה אבל האוטובוס לא סומן כראוי וגם לא עצר בכלל בתחנה. החברה מסרבת לבדוק את העניין לעומק ומסתפקת בטענה כי המערכת שלהם מראה שהאוטובוס עבר. הבעיה היא שאין לי עדים אלא רק שני צילומים של המסך הסולרי שמראה כי האוטובוס אמור להגיע וכן צילום עם חץ שמראה שהוא מגיע (בפועל לא הגיע). יש לי שיחה מוקלטת עם שירות הלקוחות של נתיב אקספרס בה אני מבררת מה קרה לאוטובוס וכן שתי שיחות נוספות מוקלטות עם פניות הציבור שלהם. איך מוכיחים שהאוטובוס לא הגיע או לא עצר בתחנה ללא עדים מול חברה שמשקרת כל הזמן? מה עושים? אני מרגישה שזו התעללות מתמשכת. אני לא ניידת וגרה באיזור שאי אפשר לצאת מהבית בלי תחבורה. בכל פעם שאני יוצאת מהבית או חוזרת אני לא יודעת אם האוטובוס יגיע או לא ואם יוריד אותי בתחנה או לא. מדובר לא בקו אחד אלא בהרבה קווים באיזור הגליל.

    תודה רבה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • פנייה לחברה
      משה | 20/11/2017 09:35

      תפני  חברה ותנסי שישלחו לך סוג של התנצלות /פיצוי עם הודעה

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • האם ניתן לתבוע כאשר החברה טוענת שהאוטובוס עבר?
      עו"ד אבי קיסוס | 22/11/2017 09:12

      ברמת העיקרון מדובר במילה מול מילה. אם תצליחי להוכיח שהאוטובוס עבר שם ולא עצר ככל הנראה תוכלי לקבל פיצוי. כלומר; גם אם החברה טוענת שהוא עבר, אם תצליחי להוכיח שהוא לא עצר תהיי זכאית לפיצוי. 
      טרם הגשת תביעה ממליץ לפנות לפניות הציבור של החברה ואם זה לא יעזור אז לפנות לפניות הציבור של משרד התחבורה. 

      בהצלחה, 

      אבי קיסוס, עו"ד 
      מנהל פורום צרכנות 

      כרכום 15/18, ספיר, ערבה תיכונה
      טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il

       

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • כבר פניתי לפניות הציבור של נתיב אקספרס.
        אנונימי | 22/11/2017 16:08

        הם סגרו את הפניה שלי כי לטענתם האוטובוס כן עבר שם. פניות הציבור של נתיב אקספרס לא מתפקדים בכלל ומזלזלים כל הזמן בנוסעים. האחראי שם מכיר אותי ממקרים אחרים עליהם התלוננתי וכמעט תמיד פניות הציבור של נתיב אקספרס לא בודקים את טענותיי לעומק כמו במקרה זה ומסתפקים בשקרים שהנהגים מספרים להם. הם יושבים בנצרת ואין להם מושג מה קורה מחוץ לאזור שלהם והם גם לא מעוניינים לדעת. הם פוטרים כל תלונה בשקר כלשהו בלי לבדוק מה קרה בשטח. זאת כל הבעיה. במקרה שלי ככל הנראה האוטובוס סומן במספר של קו אחר אז ה-GPS מראה לחברה שיושבת בנצרת שהקו עבר שם ובזה הם מסתפקים. הם לא בדקו אף אחת מהטענות שלי בשטח. לצערי אין עם מי לדבר וגם משרד התחבורה לא מועילים בדבר. אני לא בטוחה שפניה למשרד התחבורה תעזור. כל מה שנותר לי הוא לצאת לדרך עם מצלמה כל יום ולצלם בוידאו מהרגע שאני מחכה בתחנה כדי לתפוס אותם על חם בכל מקרה כזה. הנטל עלי בשל כך הוא עצום. חבל מאוד שהחוק לא בא כאן להגן על האזרח. מילה מול מילה זה לא עוזר כשבצד השני יושבים שקרנים ואין חברה מתחרה לתחבורה הציבורית באזור שלי. אלה ליקויים חמורים שמן הראוי ותהיה התייחסות של שר התחבורה לנושא אך למרות מכתבים ששלחתי גם לכנסת דבר לא נעשה בעניין. נותר לי רק לשער שמדובר ביחסי שחיתות שבין נתיב אקספרס לנבחרי הציבור בממשלה ובכנסת וזה חמור מאוד.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • תוכל לומר לי בתוך כמה זמן נתיב אקספרס עונים לתלונה
          אני | 22/11/2017 20:02

          היי, תוכל לומר לי בתוך כמה זמן נתיב אקספרס עונים אם בכלל לתלונה?

          היום שלחתי להם תלונה דרך האתר שלהם והשארתי טלפון.

          תודה.

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

          • המדיניות שלהם זה עד כמה ימי עסקים אם אני לא טועה
            אנונימי | 22/11/2017 23:16

            אני לא זוכרת כמה. יכול להיות 7 או משהו כזה. אפשר להתקשר ולשאול אותם. זה תלוי עד כמה כועסים עליהם. אם ממש כועסים הם עשויים לחזור עוד באותו היום או למחרת אבל התשובות שלהם תמיד כסת"ח ואין בדיקה אמיתית של מה שקרה בפועל כך שזה לא משנה. אני חושבת שהם מקבלים הנחיות איך לענות כדי שלא יתפסו אותם בעבירה ואז יוכלו להגיש נגדם תביעה. אז יוצא שבמקום לבדוק תלונות לעומק הם משקרים או מאשימים את המערכת.

            האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
            מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
  • פורום בתי משפט 18/04/2024 | 21:10 אפשר לבקש כל מה שתרצה, השאלה אם הבק... וזה כבר עניין של גישה, כי יש רק אדם אחד שיתן לך תשובה חד משמעית על השאלה הזו. ואל כבודה/ו פונים ב...
  • פורום עורכי דין 18/04/2024 | 18:58 ערב ללווה חדל פירעון שלום ב 2016 חתמתי על ערבות בנקאית  הלוואה על סך 130000 ש"ח הלווה הוא אח שלי שלקח ה...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 18/04/2024 | 15:22 פרוצדורה איפה יש פרוצדורה איך לנהל תביעה אצל המפקחת בטאבו ??? האם צריך להגיש תצהיר גילוי מסמכים, ומתי...
  • פורום פלילי 18/04/2024 | 15:02 יציאה לחו"ל שחרור מינהלי שלום רב,סעיף 68ה לפקודת בתי הסוהר קובע שדין שחרור מנהלי כדין שחרור על-תנאי. בחוק שחרור על תנאי בס...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 18/04/2024 | 12:32 ביטול עסקה עקב פגם בעיקרון אתה צודק והדבר אף קבוע בסעיף 25 לחוק המכר, אבל משיקולי עלות תועלת נראה שהדרך הנכונה לסיים...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק