| שלום רב,
רציתי לקנות לביתי ליום ההולדת רולרס וראיתי שיש ערכה של רולרס ברשת מסוימת במבצע.לאחר בירור מול שירות הלקוחות של הרשת נאמר לי היכן יש את המידה שאני מחפש ונסענו במיוחד לאותה חנות כדי לרכוש את המוצר, אך לצערנו כשהגענו הביתה, גילינו שמדובר במידה אחרת מזו שביקשנו וממה שרשום על הארגז.פניתי לשירות הלקוחות ואמרו שיטפלו בנושא ולאחר זמן מה חזרו אלינו ואמרו שאין להם יותר במלאי את המידה המבוקשת בשום סניף.הם טוענים שאם היה להם את המידה הנכונה הם היו מחליפים לי אבל מאחר ואין במלאי אז הם רק יכולים לזכות אותי כספית, ומאחר שהרולרס שקניתי היו במבצע אז כל רולרס אחרים שיש להם אני אצטרך להוסיף כסף.אני טוען שאחרי שנסעתי במיוחד עד אליהם כדי לקנות את המידה שהייתי צריך כי הם אמרו שיש להם וולאחר שרכשתי והגעתי הביתה מתברר שזו היתה טעות אז הם צריכים לספק לי מידה חילופית ואם אין להם במלאי מהדגם שאני רכשתי אז אני לא צריך לשלם את המחיר על כך ושיספקו לי רולרס ברמה תואמת כמה שניתן.(הבאתי דוגמה שאם אני קונה גלקסי S8 במחיר מבצע בהנחה של 1000 ש"ח ומתברר שיש לו תקלה ובמסגרת האחריות הלא מצליחים לתקן אותו אז הם צריכים לתת לי מכשיר חילופי מדגם S8 ולא זול יותר כי שילמתי פחות, ויותר מזה, גם אם אין להם מכשיר חילופי מהדגם שקניתי אז הם לא יכולים להוריד אותי ברמת המכשיר אלא מקסימום להעלות על חשבונם). השאלה מה החוק אומר במקרה הנ"ל, האם החברה רשאית לתת לי זיכוי כספי בלבד על המחיר ששילמתי או שהם מחוייבים לתת לי מוצר חילופי? תודה רבה.
|