| אימי כבת 80 נעזרת בשירות מעבדה עד הבית, שירות הניתן בתשלום מראש בעת ההזמנה לחברי כל קופות החולים, במסגרת השירות מגיע אח\אחות לביתה ולוקח ממנה בדיקות דם. בפעם האחרונה שהזמינה את השירות האח היה אמור להגיע בין 7:30 ל 10:00, ובשעה 9:40 התקשר ואמר שהוא שכח להגיע, אנחנו מכירים את האח הזה כבעייתי מפעמים קודמות (הוא כבר עשה את זה בעבר ) וביקשנו בכל הפעמים שהזמנו את השירות לא לשלוח אותו, ומנהלת השירות הכניסה את זה כהערה במחשב (מבצע ההזמנה רואה זאת) אימי חיכתה לאח בצום משש בבוקר, כשהתעוררה עד 10:00. האם ניתן לתבוע פיצוי כספי, ומהו פיצוי סביר?
|