אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

החברה לא עשתה ביטוח למרות שביקשתי

  • פשלה של גוף ציבורי
    דן | 19/09/2017 15:04

    שלום
    עשיתי פנסיה לעוזרת -הבית שלנו אצל  אחת מהחברות המבטחות. ראיתי שהתשלום החודשי0בהוראת- קבע) לא יורד מהחשבון שלי. ביררתי עם החברה, אמרו שהכל בסדר.הבירורים ארכו זמן רב(בטלפונים חוזרים). ביררתי בבנק- אמרו- שאין גבייה. כלומר שהחברה המבטחת בעצם לא גובה את הכספים. עברו חודשיים. ביטלתי את הוראת הקבע ורציתי ליצור צורת תשלום אחרת. שוב צלצלתי לחברה והתברר שאי אפשר(העברנה בנקאית- זה לרוץ בכל חודש לבנק.) הבסברתי לנציג וביקשתי שיעשה שיחת ועידה עם הבנק, בה אני אתן אישורי לחדש את הוראת הקבע שביטלתי היום. הנציג אמר שאינו יודע את הטלפון. גם אני לא. הצעתי שיברר באינטרנט. אמר שלא רוצה. ביקשתי את המנהל שלו. אמר שיחזור תוך 24 שעות "כלומר, אחרי החג.
    אני לא מבין: על פשלה שעשתה החברה ולא ייצרה גבייה של התשלום החודשי, שללא עירנותי, הייתי חושב שיש תשלום, החברה לא מסוגלת לצלצל לבנק ובשיחת ועידה לחדש את הוראת הקבע?- אלא שאני צריך ללכת  פעם נוספת לבנק ולסדר מחדש?
    אצל מי מתלוננים?
    וגם על הפשלה הראשונה שלהם- מה לעשות?
    תודה רבה

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • החברה לא עשתה ביטוח למרות שביקשתי
      ליאור חאיק, עו"ד | 20/09/2017 18:50

      היי דן,

      ככול ואפשר להוכיח רשלנות ונגרם נזק, ישנה עילה.
      אפילו אם הייתה רשלנות מצד החברה ולא נערך ביטוח, ולא נגרם כל נזק, אין לך עילת תביעה.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק