| בתאריך 02/08/17 , רכשתי מזרן סימונס מדגם "סולו" בסך 5,280 ₪ .בתאריך 21/08/17, התקבלו המזרן בתאריכים 29 ו 30 בחודש, ביצעתי מספר שיחות אל הסניף ממנו רכשתי את המזרן וכן אל מרכז ההזמנות של החברה, כי לדאבוני, המזרן אינו נוח לי ואינני מצליח לישון עליו.בשל כך, הבעתי את רצוני לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי מלא. אציין כי המזרן עטוף באריזתו המקורית ומדובר על תקופה של כ- שבוע, אולם נעניתי בתשובה שאין החזרים כספיים ורק החלפות מוצר. אציין, כי בשום שלב של המכירה לא נמסר לי מידע זה וכן על ההזמנה לא צוין שלא ניתן להחזיר את המזרן .אוסיף ואומר שהמזרן שקיבלתי למעשה היה עבור הזמנה ללקוח אחר מספר הזמנה אחר – כך שאין מדובר בהזמנה מיוחדת מדובר במזרן שנמכר אצלם הרבה אולם כאמור אינו תואם את צרכי. מדובר בסכום לא מבוטל של כסף ומן הראוי שתהיה ללקוח זכות להתחרט אם מצא כי המוצר לא ענה לצרכיו .על פי חוק ההגנה לצרכן, ניתן להחזיר מוצר ולקבל החזר כספי מלא תוך 14 יום מיום קבלת המוצר. האם אני זכאי להחזר כספי?
תודה
|