אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

האם אפשר להחזיר מזרן לפי תקנות ביטול עסקה?

  • החזרת מזרן בתקופה של 14 יום
    אלדר | 01/09/2017 17:24

    בתאריך 02/08/17 , רכשתי מזרן סימונס מדגם "סולו" בסך 5,280 ₪ .בתאריך 21/08/17, התקבלו המזרן בתאריכים 29 ו 30 בחודש, ביצעתי  מספר שיחות אל הסניף ממנו רכשתי את המזרן וכן אל מרכז ההזמנות של החברה, כי  לדאבוני, המזרן אינו נוח לי ואינני מצליח לישון עליו.בשל כך, הבעתי את רצוני לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי מלא.
    אציין כי המזרן עטוף באריזתו המקורית ומדובר על תקופה של כ- שבוע, אולם נעניתי בתשובה שאין החזרים כספיים ורק החלפות מוצר.
    אציין, כי בשום שלב של המכירה לא נמסר לי מידע זה וכן על ההזמנה לא צוין שלא ניתן להחזיר את המזרן .אוסיף ואומר שהמזרן שקיבלתי למעשה היה עבור הזמנה ללקוח אחר מספר הזמנה אחר – כך שאין מדובר בהזמנה מיוחדת מדובר במזרן שנמכר אצלם הרבה אולם כאמור אינו תואם את צרכי. מדובר בסכום לא מבוטל של כסף ומן הראוי שתהיה ללקוח זכות להתחרט אם מצא כי המוצר לא ענה לצרכיו .על פי חוק ההגנה לצרכן, ניתן להחזיר מוצר ולקבל החזר כספי מלא תוך 14 יום מיום קבלת המוצר.
    האם אני זכאי להחזר כספי?

    תודה

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • האם אפשר להחזיר מזרן לפי תקנות ביטול עסקה?
      ליאור חאיק, עו"ד | 01/09/2017 18:12

      היי אלדר,

      כן.

      תקנות ביטול עסקה - קטגוריה 4 - "טובין, הארוז באריזתו המקורית ובלבד שאריזתו לא נפתחה על ידי הצרכן", כפוף לכך שהוחזרו בתוך 14 ימים מיום שקיבל את הטובין;.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • איך אני יכול להחזיר את המזרן
        אלדר | 01/09/2017 19:19

        ,תודה על התגובה

        אך איך אני יכול להחזיר מזרן בעצמי?

        אני צריך את החברה שתיקח את המזרן בעצמה

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • תביעה קטנה לביטול עסקה
          ליאור חאיק, עו"ד | 02/09/2017 00:44



          ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

          בברכה,

          ליאור חאיק, עו"ד
          מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

          לוי אשכול 31, רחובות
          טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

      • בהמשך לשאלה להחסרת מזרנים- ואם המתקין של החברה
        שי | 04/01/2022 12:55

        שלום רב, בהמשך לשאלה של החזרת מזרנים.אתמול הגיעה לי מיטת קומותיים לילדים. המתקין פתח את המזרנים הכל ללא מגע ידיי. המזרן במהותו מגיע לא ארוז בניילון. הילדה ניסתה רק לשכב עליו והרגישה את הקרשים מלמטה. בפנייה לחברה אמרו שיש להם מדיניות לא מקבלים מזרנים כי שילמתי התקנה והמתקין פותח את המזרנים באופן אוטומט. לציין הקנייה נעשתה באתר והמזרן שודרג לאיכות הכי טובה שלהם. ( עצמלא). הם אומרים שזו המדיניות שלהם . לא מקבלים מזרנים חזרה. מה החוק אומר? 

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

      • בהמשך לשאלה להחסרת מזרנים- ואם המתקין של החברה
        שי | 04/01/2022 12:55

        שלום רב, בהמשך לשאלה של החזרת מזרנים.אתמול הגיעה לי מיטת קומותיים לילדים. המתקין פתח את המזרנים הכל ללא מגע ידיי. המזרן במהותו מגיע לא ארוז בניילון. הילדה ניסתה רק לשכב עליו והרגישה את הקרשים מלמטה. בפנייה לחברה אמרו שיש להם מדיניות לא מקבלים מזרנים כי שילמתי התקנה והמתקין פותח את המזרנים באופן אוטומט. לציין הקנייה נעשתה באתר והמזרן שודרג לאיכות הכי טובה שלהם. ( עצמלא). הם אומרים שזו המדיניות שלהם . לא מקבלים מזרנים חזרה. מה החוק אומר? 

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

      • היי עו"ד חייק מדיניות החזרת מיטה וחצי שנרכשה בסימו
        גילה | 23/02/2024 18:00

        רכשתי מיטה וחצי ב*** סניף רחובות 

        יום אחר קבלת המוצר הודעתי שהמוצר לא מתאים לנו היות ויש רעש מהמזרון כאילו ישנים על ניילון בנוסף הבן שכב לוודא שהמזרון נוח לציין מיטה חשמלית ואז תוך שכיבה גולש הסדין ונשארים בעצם על הזרון 

        פניתי לחנות לבטל עיסקה לא נענתי פניתי לשירות לקוחות ששלחו מסיי ימים לאחר קבלת המיטה וטרם ניתנה לי תשובה להבנתי מתחמקים להגיע לפתרון לפי מיטב הבנתי החזרה או החלפה מותרים עד 14 יום מיום קבלת מיותר לציין שברכישה לא מוסרים דבר וחצי דבר על מדיניות ביטול או החלפה ובחנות הרכישה השארתי מס הודעות לחזרה אליי ללא התייחסות איך.להתקדם ?תודה על הסיוע

         

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני עבודה 19/04/2024 | 21:27 drfgdrg grgrg
  • פורום צוואות וירושות 19/04/2024 | 20:41 דירה מירושה לפני שנתיים אבי נפטר קיבלתי צו ירושה וקיבלתי את   הדירה שלו ומכרתי אותה האישה שטוענת שהיתה י...
  • פורום דיני משפחה 19/04/2024 | 20:31 דירה מירושה אבי נפטר לפני שנתיים , קיבלתי את הדירה שלו ומכרתי אותה האישה שטוענת שהיתה ידועה בציבור מבקשת לתקן...
  • פורום דיני תעבורה 19/04/2024 | 17:35 התנהגות בנת"צ שלום מ'1. אסור לנסוע בנת"צ למי שאינו מורשה ומכאן שאסור לעקוף תוך נסיעה בנת"צ.2. לשם פניה ימינה יש...
  • פורום בתי משפט 19/04/2024 | 16:32 האם לא ניתן נימוק לסגירת התיק? בברכה, יהונתן ינאי, עו"ד  מנהל פורום דיני חברות ופורום בתי משפט הארבעה 28, תל אביב...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק