| שלום, ביום רביעי בערב השכרתי ממישהי שמלה שעולה 700 ש״ח, אותה אישה ביקשה שאתן
מקדמה על מנת שאוכל לשריין את השמלה לתאריך שארצה. שאלתי את אותה בחורה מהו סכום
המקדמה שהיא תרצה שאשלם, והיא ענתה לי שהיא לא יודעת כמה ושמבחינתה גם אשלם את כל
הסכום. החלטתי לתת לה 400 ש״ח מקדמה, והיא הבהירה בפניי שאין החזר על מקדמות, בנוסף
היא גם לא הוציאה לי קבלה עם סכום המקדמה ששילמתי. כעבור יום וחצי, ביום שישי בבוקר
התחרטתי על ההשכרה והחלטתי לבטל את העסקה בידיעה שיש את חוק הגנת הצרכן וניתן לבטל
עסקה עד 48 שעות ממועד הרכישה. התקשרתי לאותה בחורה, והיא החליטה שהיא לא מתכוונת
להחזיר לי את המקדמה ושהיא הבהירה בפניי שאין החזר על מקדמות. מה אפשר לעשות? האם
אפשר לתבוע אותה על כך שהיא לא מסכימה להחזיר לי את כספי המקדמה, גם ובמידה והיא
ציינה בפניי בעת התשלום שאין החזר על מקדמות כל זה כמובן נאמר בעל פה ולא נתכב
בחוזה מסודר, מה גם שאין לה תקנון על ביטול עסקה כמו בכל עסק רגיל, ובנוסף היא גם
לא הוציאה לי קבלה על העסקה האם אפשר להתלונן עלייה בפני מס הכנסה? תודה.
|