| שלום רב, אתמול ה16.7.17 הגענו לצימר שסגרנו ביום שני באותו השבוע, הצימר לא עמד
בקנה אחד עם הציפיות שלנו אבל בלענו את הרוק בגלל שעיניים אותנו הבריכה והגקוזי
הפרטיים, לאחר שהתמקמנו ויצאנו לגינה גילינו ש ג'קוזי עכור ומטונף (מגובה בתמונות
ותכתובות) בלי שום בעיה החליפו לנו מים. אבל הגקוזי לא התחמם, אמרו לנו שזה יקח
כשעה ובנתיים יצאנו לטייל ולאכול וכעבור 5 שעות חזרנו ועדיין המים לא חמימים. בשעה
11 בלילה התאכזבנו מאוד ששילמנו מחיר של 800₪ ללילה ואנחנו לא יכולים לנצל אותו,
אחת השאלות המרכזיות הייתה לגבי הגקוזי וגם זה מגובה בתכתובת. מאוכזבים שלחתי הודעה
לאחראית ( הבעלים שומר שבת) ללא מענה, החלטנו ללכת לישון. השינה הייתה קטועה
ועגומה, מיטה חורקת מצעים זולים ומטונפים (מגבות מוכתמות, בית לא נקי הכל מצולם).
עזבנו על הבוקר לאחר תכתובת עם האחראית שמביאה את התסכול שלנו, ביקשנו החזר כספי,
הבעלים שומר שבת היא לא יכלה להבטיח כלום למעט עוד לילה אתלה. אנחנו עובדים וגרים
רחוק ובטח שלא נחזור למקום כזה שוב אז סרבנו לפיצוי וביקשנו החזר כספי. עד כה לא
התקבל מענה, מחכים לצאת שבת. אשמח לשמוע מה ניתן לעשות בנידון. תודה.
|