אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מהו היקף האחריות היצרן?

  • היקף אחריות יצרן
    גל | 08/06/2017 20:01

    יצרן הרכב עשה לי תיקון באחריות. כשהחזירו לי את הרכב במוסך הסבירו לי שבשל התיקון פירקו חלקים שעלולים לפגוע בכיוון פרונט, ולכן שלחו אותי לכיוון פרונט בתשלום. ביררתי בשירות לקוחות של היצרן, ואישרו שאכן כיוון פרונט אינו כלול באחריות אפי' כשנגרם ע"י טיפול באחריות.
    האם זה חוקי?
    זה כמו שאכניס חפץ לתיקון ויחזירו לי אותו מפורק כי הרכבה לא כלולה באחריות... הם פירקו, הם צריכים להחזיר לי בצורה תקינה כשהיה.
    האם יש כאן נושא לתביעה ייצוגית? 

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מהו היקף האחריות היצרן?
      עו"ד עמירם טפירו | 08/06/2017 20:14

      גל שלום,

      פנייתך מגלה עניין רב. יחד עם זאת, היא מחייבת בדיקה פרטנית ביחס לכתב האחריות של היצרן כמו גם בחינת ההיקף (והאם יש בו די כדי להצדיק תביעה ייצוגית).

      אמליץ לך לפנות לעו"ד לייעוץ פרטני בסוגיה.

      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      דרך מנחם בגין 7, רמת גן
      טל': 03-5243223; מייל: amiram@tab-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק