| היי קרולין,
האם החברה עמדה בהתחייבויותיה וסיפקה את הסלון במועד שהוסכם על ידך?
מכל מקום, עסקה לרכישת ריהוט ניתן לבטל לפי תקנות ביטול עסקה, בעקבות חרטה, במידה ולא נעשה שימוש במוצר, והוא לא הורכב בבית הלקוח , וגם לא נעשה לפי מידות מיוחדות.
ניתן לבטל את העסקה עד 14 יום לאחר קבלת המוצר בתשלום של 100 ש"ח או 5%, לפי הנמוך מביניהם.
במידה והתנאים האלו אכן מתקיימים, אין תוקף לטענת החנות כי יחייבו אותך במחיר של 25% מעלות העסקה.
ככול והחברה לא פועלת כאמור, אפשר להגיש תביעה קטנה.
בהצלחה,
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
בברכה,
ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים
לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
|