מתוך: פורום רשלנות רפואית
 
  • הודעות שוטפות
  • טיפולים כימותרפיים
    שלי | 19/04/2017 12:14

    אבי עבר טיפולים כימותרפים וכתוצאה מניסיון התאמת התרופות בשבילו נגרם לו נזק בתאי העיכול. האם שיקול הרופא היה שגוי והיה ניתן למנוע את זה?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • האם לתבוע בשל תופעות לוואי של טיפולים כימותרפיים ?
      עו"ד אביטל פז | 04/05/2017 10:09

      שלי שלום רב
      על מנת שניתן יהיה לתבוע בעילה של רשלנות רפואית, לא די בכך שנגרם נזק. יש להוכיח כי הטיפול שניתן היה בלתי סביר בנסיבות הענין. דומה שבמקרה שאת מתארת מדובר בסיבוכים מהטיפולים, ולא נראה על פניו כי שיקול הדעת של הרופא היה שגוי. ידוע שהטיפולים כימותרפיים גורמים לתופעות לוואי ולכן ספק אם ניתן היה למנוע זאת.
      עלי לסייג את התשובה כי המידע שמסרת הינו מאוד כללי ובדיקה מעמיקה דורשת פרוט רב ויעוץ עם רופא מומחה בתחום האונקולוגי. 

      בברכה,

      אביטל פז, עו"ד
      מנהלת פורום רשלנות רפואית

      ז'בוטינסקי 35, מגדל התאומים 2, רמת גן
      טלפון: 03-6136160; מייל: avital@tiran-paz.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש