מתוך: פורום צרכנות | תביעות קטנות
 
  • הודעות שוטפות
  • עוגמת נפש
    אילנית סבח | 17/04/2017 13:13

    היתארחנו במלון לאונרדו אשדוד בתאריכים 13 4 עד 16 4 בזמן שאנו עדיין שוהים חייבו את הכרטיס האשראי שהיה בפיקדון ובזמן שהכרטיס שלי אצלם ללא ידיעת הלקוח עברנו עוגמת נפש נוראה אני מיתארחת קבוע במלון ואף פעם לא היה לי מיקרה כזה המלון מנסה להיתמער ולהפיל הכל עליי מנהלת הקבלה מספרת שקרים בזמן שאומרת לי שהיא דואגת לעבודה שלה הינו אמורים לעזוב את המלון ב17 4 עזבנו ליפני הזמן  צורה מגעילה הינו מישפחה גדולה .מה אפשר לעשות למסכת השקרים שלהם עברנו עוגמת נפש גדולה ועל זה לא נעבור בשתיקה .תודה רבה אים תחזרו אלי 

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • מענה
      אזרח | 17/04/2017 17:12

      היי אילנה,
      במצבים כאלו, אין ברירה אלא להגיש תביעה כנגדם. ככל והם לא מעוניינים לפצות אתכם.
      בהצלחה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
      • עוגמת נפש מלון לאונרדו אשדוד
        אילנית סבח | 17/04/2017 19:35

        הבעיה שהם תמיד מנסים להגן על עצמם .וברור שתיהיה תביעה 

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
         
    • השאלה לא ברורה
      עו"ד אבי קיסוס | 18/04/2017 09:32

      אני לא רואה פה שאלה שניתן לענות עליה. 

      בהצלחה, 

      אבי קיסוס, עו"ד 
      מנהל פורום צרכנות 

      כרכום 15/18, ספיר, ערבה תיכונה
      טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il

       

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
    • קודם תלמד עברית..כי זה חשוב
      דליק בן לולו | 07/07/2017 16:13

      יש להגיש תביעה בהתאם ולדרוש סכום כסף שלא פחות מערת אלפי שקלים בגלל אותם מנוולים חסרי חוש הומור..

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש