| שלום,לא יודעת אם זה פורום המתאים. המוסך הגיש חשבונית בסכום מופרז.יש לי כמה טענות.הראשונה-לא היה מוכן לתת הצעת מחיר.החזיק את הרכב חמישי-שישי ולא סיים,השאיר אותי לשבת (יום הולדת) ללא רכב,ובמהלך יומיים על שאלת המחיר ענה "שזה לא יטריד אותך).איך אוכיח זאת?הוא יכול לטעון שאמר מחיר מראש.אבל הוא לא.דבר נוסף-בפורום מכוניות נאמר שהוא חייב לרשום מספר קטלוגי ומדינת ייצור של החלפים החדשים.בהתחלה הוא טען שזה יקר כי זה יפני.דרשתי לכתוב זאת בהתאם להמלצת פורום הנ"ל.הוא צייו שזה "קוריאני טוב".לא נתן שום מספר קטלוגי.אין בחשבונית פירוט כמה כל דבר עלה.רק סך הכל(בכתב יד).כל הטענות כמובן שבעל פה...נניח,רציתי להחליף מצבר משומש במקום אחר כי רכב לא היה נראה שיחזיק עוד שנים,אך הוא בחר להרכיב חדש במחיר גבוה מאשר הייתי משיגה אצל מישהו אחר.הוא החליף מה שלא היה נדרש כדי לעבור טסט,וניסה לשכנע אותי שנתיים ובסוף הצליח.אבל בלי לומר מחיר.אחרי שהציג חשבונית כמעט התעלפתי.הוא צחק עלי שאם אמכור את הרכב,אוכל לדרוש את הכסף.ומה עם מחירון?מי ישלם 5 אלף ש"ח מעל המחירון כי הוא רצה להחליף דברים במחיר רצח?עוד ציין שאוכל לשאול בכל מוסך אחר אם המחיר הגיוני.אכן שאלתי.נאמר "נו,אז הוא גנב אותך ב-X כסף,מה תעשי".אני באמת שואלת מה לעשות.כי עכשיו חששתי שהרכב כבר לא יעבור טסט אלא אם אביא אליו וידרוש עוד סכום.הצלחתי למכור בפחות מחצי שהרוויח עלי לפני שנה.ואציין שבעיות שהיו-נשארו.הוא החליף מה שחשב לנכון כדי לגבות את הסכום... יש חשבונית ביד שלא מי יודע מה ברור כתוב.נניח,זיוף מנוע.לא הזכיר בשיחות שום זיוף מנוע,אך הכניס לחשבון. יש מקום לתבוע או לפחות לפנות אליו בכתב שיש לי כוונה כזאת? תודה
|