| במקרה שהטיסה התעכבה מעל ל-8 שעות, היא נחשבת על פי החוק כטיסה שבוטלה, ובמסגרת זו, זכאי הנוסע לקבל "שירותי סיוע" ללא תשלום בין היתר לשירותי מזון ושתיה, אירוח ולינה וכן הסעה. כמו כן זכאי הנוסע לקבל את התמורה ששילם בגין כרטיס הטיסה או כרטיס טיסה חלופי, על פי בחירתו.
כמו כן, זכאי הנוסע לקבל פיצוי כספי, ששיעורו תלוי במרחק הטיסה בקילומטרים, המקסימאלי הוא כ- 3,120 שקל לערך .
אני מציע כי תפנה בכתב (רצוי דואר רשום) לחברת התעופה והיא מחויבת להשיב תוך 45 יום.
בברכה,
תומר ששון, עו"ד
מנהל פורום דיני נזיקין
שלומציון המלכה 18, ירושלים
טל': 050-7947421; מייל: tomer3630@walla.com
|