אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

לא מסרו לי את המוצר מהתיקון בזמן

  • איחור בהחזרת מוצר מתיקון
    אלי קיסוס | 08/03/2017 12:14

    הפלאפון שלי נשבר (לא במסגרת האחריות) והועבר לתיקון במעבדה ע"י החנות בה נקנה המכשיר.

    נמסר לנו שהמכשיר יושב תוך 10 ימי עסקים.

    מאז עברו למעלה מ-15 ימים.

    מכיוון שקיימים עיצומים באותה מעבדה (שעליהם לא הייתי יכול לדעת מראש, מכיוון שלא ידעתי שהמכשיר יטופל על ידי מעבדה זו)

    יש בחוק איזשהו סעד אשר מגיע אוטומטית לצרכן במקרה כזה?

    האם בעצם יש לי עוד 'שוט' כלפי החברה, מלבד (כמובן) היכולת לנהל משא ומתן מול שירות הלקוחות שלהם על הפיצוי שמגיע לי לטעמי?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • לא מסרו לי את המוצר מהתיקון בזמן
      ליאור חאיק, עו"ד | 09/03/2017 12:02

      היי אלי,

      מבחינה חוקית, במידה והתחייבו לעמידה בלוח זמנים ולא עמדו בו, מדובר בהפרה יסודית של ההסכם. 

      הפרה יסודית מאפשרת לך לתבוע פיצויים. ככול והאיחור יהיה משמעותי יותר כך הפיצויים יהיו גבוהים יותר.

      תיקח בחשבון שישנם שופטים שיתייחסו לאיחור של מספר ימים בודדים כזוטי דברים.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק