מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • שירותי תוכן ורשלנות נציג
    אווה | 12/01/2017 11:12

    רכשתי קו מחברת סלולר לביתי בת ה8, ביקשתי בצורה מאוד ברור שיחסמו לה את כל שירותי התוכן ואת כל האפשרויות להזמין דברים דרך חשבון הפלאפון, גיליתי שאותו נציג כנראה לא חסם את השירותים האלה והיא הצביעה לתוכנית טלוויזיה ללא הפסקה וכתוצאה מזה קיבלנו חשבון פלאפון מוגזם. האם אפשר לתבוע את החברה על רשלנותו של הנציג? 

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • פורום תביעות קטנות
      עו"ד עמירם טפירו | 16/01/2017 14:56

      אווה שלום,

      אנא העלי את שאלתך בפורום המתאים, פורום תביעות קטנות.

      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      מרכז עזריאלי 1 (בניין עגול), תל אביב
      טל': 03-5243223; מייל: amiram@gt-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש