מתוך: פורום צרכנות | תביעות קטנות
 
  • הודעות שוטפות
  • נמאס לי ממעבדת סלולרי
    יוני | 11/01/2017 15:29

    שלום חברים,נמאס לי מהמעבדה ***** ברחוב ***** רמת גן  ומשירות. המכשיר שלי בתיקון כבר מעל חודשיים ואף פעם לא קיבלתי שירות כראוי. במהלך החודשים קיבלתי את המכשיר פעמיים והפעמיים האלו חזרתי אליהם כי המכשיר היה לא תקין. אני כבר לא  יודע מה לעשות מה שכן כל פעם שהגעתי אליהם, פגשתי עוד ועוד אנשים עם אותה בעיה. אני קורא ביקורות באינטרנט וכולם מתלוננים.  מה עושים, איך מתחילים, אפשר לקחת  ע"ד??? תודה  

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • לא מרוצה משירות במעבדה לתיקון סלולרי
      ליאור חאיק, עו"ד | 12/01/2017 17:04

      היי יוני,

      השאלה שלך מאד כללית.

      מציע לפנות לייעוץ פרטני לצורך בחינת זכויותייך.

      השלב הראשון לרוב הוא שליחת מכתב התראה לפני נקיטת הליך משפטי, באמצעות עורך דין.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש