מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • חסימת תוכן
    שמוליק | 02/01/2017 13:35

    אני לקוח חדש של חברת סלולר, רציתי לבצע תרומה באמצעות SMS ולפתע גיליתי שאני חסום לSMS  מהסוג הזה. התקשרתי לחברה והם מסרו שכל לקוח שמבצע ניוד הם חוסמים לו את שירותי התוכן האלה אלא אם הוא מבקש אחרת. התעצבנתי נורא. האם זו עילה לתביעה ייצוגית?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • יישום הוראות הדין
      עו"ד עמירם טפירו | 16/01/2017 14:59

      שמוליק שלום,

      ההפך. חברות הסלולר פועלות על פי הוראות הדין.

      ע"מ לפתוח את מכשירך לפעילת מעין זו יש ליתן הסכמה מפורשת.


      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      מרכז עזריאלי 1 (בניין עגול), תל אביב
      טל': 03-5243223; מייל: amiram@gt-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש