אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות

וידאו משפטי - ככה תגנו על האפליקציה שלכם. מתי כדאי לתבוע במסגרת של תביעה ייצוגית? ועוד

  • 03/07/2017
  •   מאת: מערכת
  • צפיות: 4933
צפו: עורכי הדין מהשורה הראשונה בישראל, בתוכנית המשפטית של אתר הפורומים המשפטיים: עו"ד גיל בנדל, עו"ד טל רכניץ, עו"ד גיא קדם, עו"ד יצחק ארז קרט ועו"ד סער גרשוני שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום עורכי דין
וידאו משפטי - ככה תגנו על האפליקציה שלכם. מתי כדאי לתבוע במסגרת של תביעה ייצוגית? ועוד

אין להקל ראש כשחייל מזומן למשפט בפני בית דין צבאי

מה המשמעות של השיפוט בבית הדין הצבאי, מהן ההשלכות של תוצאות המשפט גם על החיים שאחרי השירות הצבאי? עו"ד גיל בנדל, מתמחה בדין הצבאי מסביר.

מתי כדאי לתבוע במסגרת של תביעה ייצוגית?

עו"ד טל רכניץ, בעל ניסיון רב בתחום התביעות הייצוגיות, מסביר לגולש ששואל בקשר לפוטנציאל תביעה נגד בנק שגבה ממנו עמלה גבוהה מהמותר.

איך אנחנו יכולים לשמור על הרעיונות שלנו כדי שלא "יגנבו לנו אותם"

דע מהן זכויותיך! עו"ד גיא קדם, מנהל פורום זכויות יוצרים, מסביר לגולשים כיצד ניתן להתמודד עם החשש שיעתיקו ממך את הרעיונות שלך.

האם אחרי 30 שנה גבר מתגרש יכול לנשל את אשתו מכל נכסיו?

עו"ד יצחק ארז קרט מתארח באולפן הוידאו של אתר הפורומים המשפטיים ומתייחס לסוגיית חלוקת המשאבים בין בני זוג שמבקשים להתגרש.

ככה תגנו על האפליקציה שלכם ברמה המשפטית

כשאתם מפתחים אפליקציה חשוב שתגנו עליה משפטית. עו"ד סער גרשוני, מתמחה בדיני אינטרנט ובעל ניסיון בהגנה משפטית על אפליקציות, מתארח באולפן הוידאו של אתר הפורומים המשפטיים.

שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום עורכי דין
אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו'/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק