| שלום,
רכשתי לפני 14 חודשים תנור אפייה בסך 2,000 ש"ח עם אחריות ל 12 חודשים.
השבוע, באמצע הלילה, בלי שאף אחד התקרב לתנור, התנפצה הדלת הקדמית של תנור האפייה. טכנאי מטעם החברה הגיע וקבע שהתנור קיבל שריטה, שהתפשטה ועם הזמן ניפצה את הדלת, המכה כפי שהוא אומר - לוודא דווקא נגרמה אצלי בבית, היא יכלה להיווצר בחנות ממנה קנינו את המוצר או בזמן המשלוח. החברה הציעה לי להתחלק בעלויות התיקון.
האם אני זכאי לדלת חלופית ללא תשלום או פיצוי מלא? הלא המוצר כנראה נפגם לפני תום האחריות.
|