אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

לפי מה שניתן להבין

  • תנור ארור...
    מיכאלה | 22/03/2009 20:40

    שלום, קניתי תנור משולב כיריים מתוצאת בלרס בספטמבר 2007. בשנה הראשונה של האחריות היה כאן טכנאי של התנור 3 פעמים. להחלפת ספק כוח ותיקון הלהבות שלא עבדו. שתי התקלות היו תקלות יצרן. ראיתי כבר אז שהתנור עומד לעשות לי צרות וביקשתי שיחליפו לי אותו וגם לא אכפת היה לי להוסיף כסף ולרכוש דגם אחר במקומו. כיון שעברו 14 יום מפנייתי הראשונה אליהם סרבו להחליף לי. כמובן מיד לאחר סיום תקופת האחריות כבר התקלקל שוב רכיב בתנור ונאלצתי להזמין טכנאי (לא את הטכנאים של נותני השירות של היבואן כיון שהם גובים פי 2 מטכנאים רגילים עבור ביקור שלא במסגרת האחריות) ועכשיו שוב התנור לא עובד ואני צריכה להזמין טכנאי. אני ממש אובדת עצות, התיקונים של התנור עולים המון ואי אפשר לסמוך עליו אפילו לאפיית עוגה פשוטה. יש לציין שהשימוש הוא ביתי וסביר, אנחנו בסה"כ 3 נפשות והשימוש בו הוא ממש מועט. לצערי הרב, אין לי את התאריכים של הפנייה ולא תעדתי כל תשובה שניתנה לי. אני חושבת שיש לנותני השירות את הפניות והתיקונים שעשיתי במסגרת האחריות בשנה הראשונה המחשב. אני מרגישה מרומה, שלא קיבלתי תמורה הולמת לכספי, אגב התנור לא היה זול במיוחד מחירו היה ממוצע. מה אני יכולה לעשות?! תודה

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • לפי מה שניתן להבין
      עו"ד אחד | 23/03/2009 02:10

      במסגרת האחריות קיבלת שירות תיקונים מלא וללא חיוב. מה שקרה לאחר תקופת האחריות לא רלוונטי! מה שנותר לעשות הוא לא לרכוש בפעם הבאה מוצרים של אותו יצרן (;

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • יש גם ענין של מידתיות
        מיכאלה | 23/03/2009 07:33

        לא נראה סביר לתקן (והכל תיקונים שחייבים כדי שהתנור יפעל) מוצר חשמלי חדש 5 פעמים ב-14 חודש. האם אין לזה תקדים משפטי?

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

    • תנור פגום
      עו"ד יקי רנד | 23/03/2009 15:14

      להערכתי נגרם לך עוול צרכני ממדרגה ראשונה, והעובדה כי תקופת האחריות חלפה לה, אינה מסירה אחריותו של הספק לתקן לך התנור. לטעמי, העובדה כי בשנה הראשונה התנור הצריך מספר כה רב של תיקונים, אשר בפועל לא הספיקו, מלמדת כי סופק לך מוצר פגום אשר על הספק היה לדאוג להחליפו עוד במסגרת תקופת האחריות, והעובדה כי את היית טובת לב והסכמת ל-"מצעד טכנאים", איננה צריכה להזקף לחובתך. נהפוכו, גילית אורך רוח ותקווה כי התנור יתוקן, ומשנואשת, הנך זכאית לדרוש החלפתו או השבת כספך. במידת הצורך הסתייעי המסלול הייעוץ האישי

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
  • פורום בתי משפט 18/04/2024 | 21:10 אפשר לבקש כל מה שתרצה, השאלה אם הבק... וזה כבר עניין של גישה, כי יש רק אדם אחד שיתן לך תשובה חד משמעית על השאלה הזו. ואל כבודה/ו פונים ב...
  • פורום עורכי דין 18/04/2024 | 18:58 ערב ללווה חדל פירעון שלום ב 2016 חתמתי על ערבות בנקאית  הלוואה על סך 130000 ש"ח הלווה הוא אח שלי שלקח ה...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 18/04/2024 | 15:22 פרוצדורה איפה יש פרוצדורה איך לנהל תביעה אצל המפקחת בטאבו ??? האם צריך להגיש תצהיר גילוי מסמכים, ומתי...
  • פורום פלילי 18/04/2024 | 15:02 יציאה לחו"ל שחרור מינהלי שלום רב,סעיף 68ה לפקודת בתי הסוהר קובע שדין שחרור מנהלי כדין שחרור על-תנאי. בחוק שחרור על תנאי בס...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 18/04/2024 | 12:32 ביטול עסקה עקב פגם בעיקרון אתה צודק והדבר אף קבוע בסעיף 25 לחוק המכר, אבל משיקולי עלות תועלת נראה שהדרך הנכונה לסיים...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק