הודעות אחרונות

  • פורום לשון הרע 01:42   22/09/2018 תודה רבה תודה רבה על התשובה המפורטת.
  • פורום דיני מיסים 20:43   21/09/2018 האם חייב במס שלום רב,האם דירה שהיא על שם אבא שלי ואני מקבל ממנו את תשלום השכירות של הדיירים חייב במס. כלומר הד...
  • פורום ביטוח לאומי 19:52   21/09/2018 ביטול קצבה לאדם            באיזה סיטואציות הביטוח הלאומי יכול ל...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 16:49   21/09/2018 רשת תיווך ונדלן חברתית רציתי להמליץ על OK Leaders - רשת תיווך ונדל"ן חברתית, שפיתחה מודל עסקי חדשני וראשון מסוגו בא...
  • פורום בחינות לשכה 16:44   21/09/2018 הסבר טוב אם מתקיימות עילות מעצר בצו שופט  (מלבד עילת הליכי חקירה) נראה שמתקיימים גם עילות מעצר ללא צו...

ליעוץ אישי עם עו'ד

 
select

מדוע לטעמך טיב התלונה שלך משמעתי דווקא?

  • הודעות שוטפות
  • מה היחסים המשפטיים בין סטודנט למרצה
    דרור | 28/12/2011 22:07

    אני סטודנט למשפטים שנה א' בבינחומי. ישנו מרצה שאני חושב שמרצה גרוע (משעמם, חסר ידע דידקטי, לא שולט בחומר באופן מלא, מדקלם את השקפים מהשנה הקודמת). באתר המכללה לא מצאתי תקנון משמעת למרצים. מה טיב היחסים ביני לבין המרצה? האם יש ביננו חוזה? אן שהחוזה הוא עם המכללה והמרצה הוא עובד שלה? האם יש מקום לדרוש מהמכללה לתקנן תקנון משמעתי למרצים?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מדוע לטעמך טיב התלונה שלך משמעתי דווקא?
      רק רגע.. | 29/12/2011 10:30

      ממה שאתה מתאר לא עולה עילה לתלונה "משמעתית".. 

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • אני מתוסכל מ*****
        דרור | 29/12/2011 10:48

        אני לומד את קורס *****אצל ד"ר *****. הנה מה שכתבו עליו דורות קודמים של סטודנטים: ***** לדוגמה: "איפה להתחיל? נראה שהמרצה לא יודע בעצמו את החומר, הוא פשוט מקריא סיכומים. הוא מלא בעצמו. מזהיר לא "לשפוך" חומר בבחינה, אבל בסופו של דבר מי שכתב המון והעתיק מהמחברת- קיבל ציון טוב. בלי קשר לידע שלו. ציון המבחן ממש לא משקף את הידע. קורס בושה. " באתי לבינתחומי עם המון המון ציפיות, ואכן יש שם מרצים מעולים בחוקתי ובדיני משפחה. זו הסיבה שאני מתוסכל מהמרצה המסוים הזה. בתור משפטן לעתיד אני מחפש את הבסיס הפרוצדורלי/משפטי לתקוף את הבעיה. פניתי כבר ישירות למרצה ואמרתי לו פחות או יותר את מה שכתוב לעיל. הוא לא קיבל את הביקורת ("אתה לא תגיד לי איך ללמד"), והפנה אותי לדיקן הסטודנטים, פרופ' ישי בר. פניתי לדיקן והוא הבהיר לי (בעדינות) שלסטודנטים אין יכולת השפעה רבה על איכות ההוראה. כלומר, מתחשבים במשובים שלהם אבל הוא לא היה מוכן לפרט איך וכתב לי שמדובר "בזמן תגובה ארוך". לכן חשבתי שהדבר הנכון הוא לדרוש תקנון משמעתי למרצים, שדרכו יהיה אפשר לדרוש מהמרצים לשפר את איכות ההוראה שלהם. לדוגמה: מרצה חייב להעביר את ההרצאה בצורה נאותה. מרצה חייב להעלות את השקפים של ההרצאה 48 שעות או יותר לפני ההרצאה. מרצה שיקבל ציון פחות מ-5 (מ-10) במשך 3 סמסטרים יקבל נזיפה בתיק האישי, וכו' לחילופין, מאחר שאנחנו משפטנים לעתיד (אם גם רק באמצע סמסטר א'): האם יש כאן עילה לפי חוק החוזים? לפי חוק כבוד האדם וחירותו (איכות ההרצאה של המרצה שמה אותו לצחוק וללעג ופוגעת בכבודו, או אולי פוגעת בכבודם של הנוכחים באולם)? זה לא שפיט -- יתכן דבר כזה?

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • השמצת מרצה
          מנהל פורומים אתר LawForums | 30/12/2011 16:58

          דרור שלום - אנא קבלת בהבנה את צנזור הודעותיך בפורום זה והן בפורום סטודנטים. אנא הבן כי ההודעות שלך מהוות לשון הרע לכל דבר ועניין כלפי אותו מרצה וחושפת אותנו כאתר פורומים לתביעה. אין כל בעיה כי תשאל כיצד לפעול כנגד מרצה מבלי לכתוב את שמו.- שמו של המרצה אינו רלבנטי לעניין.

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

          • קובץ מצורף o
            o | 30/07/2015 22:56

            o

            האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
            מסך מלא השב

    • תודה על ההתיחסות (ואני לא ציני)
      דרור סדן | 30/12/2011 17:34

      אני בהחלט מבין את החששות שלכם. הוגן ביותר לוודא שלא אסבך אתכם בתביעת דיבה. אם תהיה נגדי תביעת דיבה מצד המרצה אני חושב שאשמח להתמודד איתה. ראוי שפעם אחת יתברר העניין האם לקרוא למרצה משעמם וחסר יכולת דידקטית, כאשר העניין נכון הוא הוצאת דיבה או לא. אני לא רוצה להיתפס כסטודנט ממורמר שבא לשפוך את ליבו בפורום. זה לא המצב. אני יותר מתוסכל מאשר ממורמר. חזרתי ללימודים אחרי תואר שני שסיימתי ב-1993. אני מתוסכל משום שאני נוכח שאותם חוליים שחוויתי בתואר בראשון והשני (בטכניון) עדיין קיימים. אני רוצה לפעול להוספת סעיף אחד פשוט לתקנון הלימודים של הבינתחומי: "המרצה חייב להרצות באופן נאות". כמו שתיארתי בפוסטים אחרים, זה מסלול ההמראה וממנו נוכל להמריא את התהליך. האם זה חלום? האם יש עצות קונקרטיות כיצד לפעול?

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • התנהגות מרצים באקדמיה
        עו"ד ליז קשקש | 05/01/2012 23:37

        דרור היקר אני חווה תסכול רב דרך המילים שאתה כותב כאן בפורום ומבינה שהמטרה שלך - אחת היא: לפעול לשינוי! אתה ראוי להוקרה על הדרך והרצון שלך לפעול לשנות ולא להסתפק במרמור ואי נקיטת פעולה ועל זה - שאפו! יחד עם זאת, המקום לשינוי אינו כאן במסגרת כותלי הפורום שלנו. עצה קונקרטית למימוש הינה פניה לרכז הסגל האקדמי, פניר לרמ"ד סטודנטים או לדיקנאט. אתה גם יכול לארגן עצומה לשינוי התקנון או הפעלה ואכיפה של הסעיף עליו הנך מדבר כאן. מה שניסיתי להגיד הוא בעצם שיש דרכים רבות לפעול. השאלה היא האם המקום שאליו אתה מכוון ברור לך ויתרה מכך, כמה אנרגיה ומשאבים אתה משקיע במקומות הרלוונטים? פניה לפורום זה אינה מקדמת אותך בענין זה ויש לי תחושה שאפילו יכולה לרפות את ידיך (ראה תגובות שעוררו כאן כתביך). מה דעתך? היתכן שישנן דרכים אחרות שטרם פעלת בהן על מנת להגשים את היעד (המבורך, אגב בעיני)... שאליו אתה שואף? בברכה להצלחה עו"ד ליז קשקש | מנטור להתפתחות אישית | מנכל"ית ללמוד להצליח.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
select

לייעוץ משפטי חייג: 077-9973868