אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

חוק הטכנאים

  • איחור שליח באספקת מוצר והתקנתו
    תאמר | 12/08/2018 11:18

    שלום רב,  בקשר לחוק הטכנאים ופיצוי על איחורים.
    הזמנתי בר מים מחברת מי עדן. לאחר ההזמנה קבעו לי לסיפור והתקנת המוצר ביום חמישי בין השעות 8 עד 12 .   בשעה 1400 התקשרתי לברר למה הוא לא מגיע, ענה לי מנהל שאמר שלא יודע והוא יברר ויחזור אליי.
    שחזר אליי הוא התנצל על האיחור ואי העידכון בכלל על האיחור ואמר שמי שמביא את המוצר ישלם כנס על זה. בהמשך אמר שהוא יגיע בין שעה 1500 לשעה 1700.  הבחור הגיע בשעה 1700 .

    האם לפי החוק אני זכאיי לפיצוי כספי בשל האיחור, אי עדכון לקוח על אחור כזה או אחר עד שיזמתי שיחה.  הודאתו של מנהל השיווק שידאג שישלם כנס )לא היה ברור למי אבל בטוח שלא התכוון ללקוח( 

    שירות לקוחות בשיחה אחרונה אומרים שזה לא טכנאי אלא שם אחר "מסיח" מחברת שילוח שהם מתאמים איתם ושהוא לא התקין אילא מסר את המוצר.


    אשמח לקבל חוות דעת

    תדוה מראש

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • חוק הטכנאים
      ליאור חאיק, עו"ד | 12/08/2018 21:02

      היי,

      על פניו כן.

      החוק אף במקרה של התקנה או פירוק המכשיר על ידי טכנאי. למשל: ת"ק 2621/08 אסף אבני נ' די.בי.אס שירותי לווין (1998) 

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק