| שלום וברכה, התחתנו לפני כשבועיים. כשבוע לפני החתונה, סגרתי הזמנה עם חברה מוכרת, שתספק לנו מיטה(בסיס+מזרון). כמה ימים לפני החתונה יצרו איתי קשר מהחברה, ואמרו שלא יוכלו לספק את המיטה במועד שנקבע, והם יכולים לספק את המיטה ביום החתונה, בין 8-10 בבוקר של אותו יום, בהתראה של חצי שעה לפני ההגעה. לאחר שווידאתי מול החברה שהמוביל אכן יגיע עד 10, מאחר ויש לי סידורים נוספים ביום חתונתי, הסכמתי על הדחייה, ונקבעה ההובלה ליום החתונה. ביום החתונה/ההובלה, הגעתי בעצמי לדירה ב8:00 והמתנתי לטלפון של המוביל. לצערי, המוביל לא הגיע, ולא יצרו איתי קשר מהחברה. החל מ9:30 התקשרתי לחברה לברר היכן המוביל, לא ידעו לתת תשובות ואמרו שיחזרו אליי. התקשרתי כמה פעמים נוספות, וכשענו, ביקשתי לבטל את ההובלה, משום שאף אחד לא יהיה אחרי 10 בדירה לקבלת המיטה, וביקשתי במיידי לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי. לאחר החתונה, הגענו לביתנו, ונאלצנו לישון על מזרונים שהשאלנו מהמשפחה. מהחברה אגב, לא התקשרו להתנצל. האם יש מקום לתביעה בין עוגמת נפש?
|