| שלום,
היום גיליתי שחברת yes חוסמת ממירים שלא היה בהם שימוש מעל לשבוע. היא לא מודיעה ללקוח שהממיר חסום , כמובן שלא מעדכנת את התשלום החודשי וכשהלקוח מנסה לצפות בממיר מתקבלת הודעה שיש תקלה בממיר וגורמת ללקוח לבזבז 20 דקות בנסיון להחליף כרטיסים ולתקן את הבעיה לבד. כשזה לא מצליח , הלקוח נאלץ להתקשר למוקד הטכני , להמתין לפעמים כחצי שעה ולפעמים עד 3 שעות (הזמן שלוקח להם לחזור ללקוח בעת השארת הודעה) רק בשביל שהם יפתחו לך את הממיר (ממיר שאתה משלם עליו כל חודש למרות שהוא חסום).
לי יש ממיר בבית שנמצא בחדר האורחים ולכן הוא רב הזמן לא בשימוש ואני מוציא אותו מהחשמל. כשכבר הגיע לי אורח (ביום שישי ב 22:00) נאלצתי לבזבז כ 40 דקות בניסיון לפתור את התקלה , וכשזה לא צלח , בזבזתי עוד 25 דקות על הקו לנציג שירות. בסופו של דבר התייאשתי וביקשתי שיחזרו אלי , כיביתי את הטלויזיה והלכתי לישון. YES חזרו אלי ב 23:45 והעירו אותי רק בשביל להגיד לי שהם פותחים לי את הממיר. yes חוסמים ממירים , לא מודיעים ללקוח , ממשיכים לחייב את הלקוח בצורה רגילה , מראים ללקוח הודעה לא נכונה (ההודעה אומרת שיש תקלה ולנסות להחליף בין הכרטיסים החכמים בממירים בבית) ומחייבים אותו להתקשר למוקד על מנת לפתוח את הממיר שהוא משלם עליו שיהיה פתוח. כמובן שגם בשירות הטכני לא מספרים לך מה הבעיה ופשוט אומרים לך שהתקלה הסתדרה.
יש כאן פגיעה כספית ברורה , פגיעה של עוגמת נפש וזה חל על כל לקוחות yes . האם יש כאן קייס לתביעה יצוגית ?
|