אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

אי אספקת מוצר

  • חברה לא מוכנה לשלוח מוצר תחליף
    עמית | 31/01/2018 13:20

    לפני כחודשיים הזמנתי מוצר מחברת אופטיקה. רק לאחר חודשיים קיבלו מהדואר הודעה שנייה על המשלוח, הלכתי לדואר, הדואר אמרו שהם כבר שלחו את המוצר חזרה לשולח. זרקתי את ההודעה השנייה (עם המספר מעקב) כי לא חשבתי שצריך לשמור את זה.
    דיברתי עם חברת האופטיקה והם טוענים שמבחינתם הם שלחו את המוצר והם לא צריכים לשלוח אותו שוב.
    האם זה נכון? יש לי מה לעשות בנידון?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • אי אספקת מוצר
      ליאור חאיק, עו"ד | 31/01/2018 17:41

      היי עמית,

      על החברה חלה החובה לספק לך את המוצר.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק