| היי רועי,
מדובר בטיסה המורכבת משני חלקים - חניית ביניים ויעד סופי. לצורך השלמת הטיסה במלואה נדרשים שני חלקים ולכן כאשר החלק השני לא הושלם יש לראות ב"טיסה" שלא התקיימה, מאחר ולא הגעת מנקודה X לנקודה Y.
כאשר מדובר בטיסה שבוטלה, הנוסע זכאי להטבות הקבועות בסעיף 6 לחוק – שירותי סיוע ללא תשלום (מזון, משקאות, שירותי תקשורת), השבת התמורה ששילם או כרטיס טיסה חלופי ופיצוי כספי לפי מרחק הטיסה כמפורט בחוק
לכן, בכל מקרה שבו טיסה מהיעד המקורי התעכבה וגרמה להפסד של טיסת קונקשיין, קיימת זכאות לשירותי סיוע והשבת תמורה/כרטיס טיסה חילופי וכל שנותר לבדוק הוא האם תהיה לחברת התעופה טענת הגנה בכל הקשור לפיצוי הכספי, בהתאם לחוק. ברוב המקרים טענות ההגנה של חברות התעופה נדחות אלא אם יוכיחו שהעיכוב נגרם בשל דבר שלא היה בשליטתן ולא יכלו למנוע את העיכוב.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
בברכה,
ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים
לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
|