אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מה עושים כאשר לא עדכנו חבילה בחברת התקשורת?

  • הוט מובייל
    ד | 01/10/2017 11:32

    שלום רב ! בתאריך ה-16/7/2017 פניתי לחברת הוט מובייל על מנת לעדכן חבילת חוויה"ל לסבתי נמסר כי החבילה עודכנה והתשלום בגינה יהיה 150₪ כעבור חודש וחצי קיבלתי חשבונית לתשלום על סך 8500₪ כאשר 7900₪ מתוכם מהווים שיחות מחו"ל ובחו"ל פניתי לשירות ושם נמסר כי החבילה לא עודכנה ושלא הייתה פנייה בכלל טעות של נציגה כנראה הנושא הועבר לבירור , ביקשתי שיעשו האזנות לשיחות נכנסות וחשוב לציין כי השיחה הראשונית(16/7) בוצעה ממספרי האישי שאינו רשום בחברתם ולאותה התקופה היה טוקמן ואין לי דרך להוכיח שהתקשרתי . אני אובדת עצות ומבקשת את עזרתכם

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מה עושים כאשר לא עדכנו חבילה בחברת התקשורת?
      עו"ד אבי קיסוס | 03/10/2017 09:38

      להתעקש על כך שיבדקו את השיחות ולא לשלם לפני שהם בודקים. ייתכן וזה יגיע לתביעה ויהיה עליכם לטעון לכך ולדרוש מהם את הקלטת השיחה. לצערי ללא צו של בימ"ש הם לא מוציאים את הקלטות השיחה. 
      דרך נוספת היא לפנות לתוכניות צרכניות בתקשורת - כמו יהיה בסדר בגל"צ וכדו'. 

      בהצלחה, 

      אבי קיסוס, עו"ד 
      מנהל פורום צרכנות 

      כרכום 15/18, ספיר, ערבה תיכונה
      טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il

       

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק