| היי דן,
בהחלט מדובר בהתנהלות לא תקינה וייתכן שאף ברשלנות.
האם נאמר לך מראש טרם ההזמנה בדבר הבעיה?
עם זאת מאחר ולא נגרם נזק "הנזק" היחידי שנגרם לכאורה הוא בלתי ממוני. אני מבין שנגרמה אי נוחות מסוימת אך לא כדאי לנהל בגין כך מערכה משפטית.
אישית, אני הייתי מתריע בפני בעל הבית על הנושא על מנת שיטפל בעניין מול החשמלאי ופונה אליו בבקשה להנחה מסוימת עקב האירוע.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
בברכה,
ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים
לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
|