שלום לך,
ניתן לבדוק את אחת משתי האופציות:
א- להעביר למעסיק טופס פירוט שנתי של השכר וניכויי דמי ביטוח לאומי ודמי ביטוח בריאות לעובד (100) למלא אותו.
להדפיס כמספר השנים בה עבדה.
לפנות לביטוח לאומי עם הטופס הנ"ל, עבור כל שנת עבודה בה ניכו דמי ביטוח ודמי בריאות, בצרוף מכתב בקשה להחזר הכספים.
ב- ישנם מעסיקים, אשר יכולים להחזיר את הגבייה ל-7 שנים קודמות, לאחר קבלת טופס 618 ממחלקת גבייה מעבידים, המאשר פטור.
הטופס ניתן רק במחלקת גבייה מעבידים והוא אישי. לא ניתן להורדה בטפסים באתר ביטוח לאומי.
ממליצה על פניה טלפונית ביום א' הקרוב לקבלת הנחיות מלאות כיצד לפעול במקרה בו כבר לא עובדים ולא מקבלים שכר מהמעסיק.
ניתן לאתר את מס' הטלפון, על פי הסניף בעיר המגורים בקישור:
https://www.btl.gov.il/snifim/Pages/default.aspx
ללחוץ על פרטי מחלקות, לקבלת ימים ושעות למענה טלפוני, ישיר.
עדכנו אותנו בתוצאות הבירור.
בברכה.
|