שלום רב, שאלתי כאן בעבר לגבי ניתוק שביקשתי מהכבלים והם לא רצו לנתק אותי. מאז הניתוק היו המון הטרדות מצידם. שבוע אחרי שהטכנאי הגיע לקחת את הממירים, התקשר אליי נציג הכבלים וניסה לשכנע אותי לחזור לכבלים. אמרתי לו שקודם ייפצה אותי ואחר כך נדבר. לא אמרתי שאני רוצה לחזור לכבלים. הנציג אמר "את רוצה 1000 ש"ח? אמרתי לו בסדר. הוא אמר לי לא תקבלי פיצוי כזה. "את אומרת שאת רוצה לחזור " אמרתי לו שאני לא רוצה לחזור! ותיכף הוא ניתק לי את הטלפון בעוד שאני ממשיכה לדבר. שבוע לאחר מכן מתקשרת אליי נציגה ואומרת שנקבע לי מתקין לעוד מספר ימים. אמרתי לה שלא ייתכן, אני לא ביקשתי חיבור - אני התנתקתי מכם!". מה גם שהיא אמרה שקרוב משפחה (שהוא בכלל בעל צרכים מיוחדים )שאישר לה את החיבור. אמרתי לה שלא ייתכן שהוא נתן לה אישור - הוא לא יודע להחזיק טלפון". היא ביקשה את מספר תעודת הזהות שלו בכדי לבטל את "ההזמנה" כביכול שלא ביצעתי. התכוונתי להסתפק בפיצוי קטן, אבל אחרי שערבו את קרוב המשפחה שלי שהוא בעל צרכים מיוחדים, אני מגישה תביעה על סכום אחר. השאלה שלי: האם זה בסדר שמסרתי לה מספר תעודת הזהות שלו? בכדי לבטל את החיבור שלא הזמנתי? אודה לתגובה. נ"ב: לאחר מספר ימים שוב פעם התקשר נציג אחר וניסה לשכנע אותי לחזור לכבלים.
|