| שלום, קניתי במהלך שהותי בארהב אייפון בחנות אפל.במהלך הרכישה הציעה לנו המוכרת לרכוש ביטוח שמכסה את כל התיקונים בחינם בכל מדינה בעולם,שאלנו אם כולל ישראל מאחר ואין אפל בישראל אלא רק משווק מורשה והמוכרת אמרה שאם יש משווק מורשה אז גם שם יטפלו לנו במכשיר ובחינם כמו בשאר העולם. לימים נדרשנו להשתמש בביטוח, הגענו למשווק המורשה(איי דיגיטל) שביסר לנו שהם אינם(!) תומכים בשירות הביטוח שקנינו, ומעבר לכך שיש בידינו מכשיר שלא נתמך בישראל ולא ניתן לפתוח אותן בארץ. והפנו אותנו למרכז התמיכה של אפל בלונדון. במרכז התמיכה באפל לא מוכנים לקחת אחריות, לאחר שיחה ארוכה וקשה הם הציעו לזכות אותנו על הביטוח ותו לא. האם ניתן לתבוע את אפל (חברת חוץ) בישראל על עסקה שהתבצעה בחו״ל? ואם כן האם ניתן לעשות זאת באמצעות המשווק המורשה שלהם שבעצם יחשב כמורשה שלהם בארץ?
|