| בתאריך ה-24.04.16 הכנסתי את רכבי מסוג מזדה 2 לשטיפת הרכבים ''***'' שבקניון
מלחה בירושלים. במקום זה ניתן להשאיר את הרכב והמפתח ולחזור לאחר כשעה על מנת לקחת
אותו לאחר השטיפה. כאשר חזרתי לקחת את רכבי, מצאתי כי ישנה פגיעה בדלתו האחורית
הימנית, פגיעה שלא הייתה עת הכנסתי אותו לשטיפה, כמו כן, מצאתי כי אנטנת הרכב שבורה
גם היא. לאחר שפניתי למנהל המקום, אמיר, הוא טען כי הפגיעה לא נעשתה על ידו או על
ידי מי מעובדיו. המקום מרושת במצלמות רבות ועל כן סיכמנו שהסתכלות במצלמות הן
שיוכיחו זאת לכאן או לכאן. אני בשיח עימו כבר חודש, חודש בו הוא מבטיח לעשות זאת אך
לשווא (בטענה שהמצלמות לא נפתחות לו בשל סוגיה טכנית שהוא עצמו לא יודע להתמודד
עימה). אמיר הפנה אותי לתומר, הבעלים של המקום שהתבטא בצורה מאוד לא יפה והפסיק
להשיב לטלפונים. פניתי להנהלת קניון מלחה, הם מצדם טוענים כי אינם יכולים להתערב
בסוגיות שבין הלקוח לבעלים והמקסימום האפשרי הוא לוודא כי הבעלים משיב לי לטלפונים.
כאמור, זאת טרם קרה. לסיכום, אני חשה חוסר אונים גדול כלקוחה שרכושה נפגע על ידי
חברת ''***'' אל מול הנהלה אטומה שחשה שרכושם של אחרים מותר לה. לאחר חודש של
ניסיונות, זהו ניסיוני האחרון להגיש תביעה בעזרתכם, למען לקוחות עתידיים ועשיית צדק
|