הודעות אחרונות

ליעוץ אישי עם עו'ד

 
select

פיצוי בגין ביטול טיסה

  • הודעות שוטפות
  • פיצוי בגין ביטול טיסה
    ספיר כהן | 19/04/2017 00:08

    שלום רב 
    במסגרת פניה לדרישת פיצוי בגין ביטול טיסה ( חברת תעופה זרה) קיבלתי  מכתב  ראשון מחברת התעופה כי התשלום שאקבל הינו ביורו , אישרתי את המכתב כשאני מתייחס לסכום היורו  והעברתי פרטי בנק .
    לאחר מכן קיבלתי מכתב נוסף שהתשלום יהיה בעצם בשקלים 
    ויועבר לחשבוני תוך ימים , הנ״ל התעלמו לחלוטין ממכתב קודם. רציתי לשאול האם ניתן להפעיל פה את  חוק הגנת הצרכן ולחייב את חברת התעופה לשלם לי פיצוי ביורו ? האם המכתב הראשון מחייב עפ חוק ? או שהם יכולים להתעלם בכזו קלות מהטעות שעשו? 

    תודה 

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • פיצוי בגין ביטול טיסה
      ליאור חאיק, עו"ד | 19/04/2017 00:36

      היי ספיר,

      אי אפשר להשיב על השאלה מבלי לעיין במכתבים שנשלחו לך.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
select

לייעוץ משפטי חייג: 03-6001112