| שלום, ותודה מראש על כל עזרה.
הסיפור שלי כזה: אני עוסק מורשה, ויש לי לקוח אחד בהתקשרות לטווח ארוך. מטעמים לוגיסטיים שלו, הסכמתי שבמשך עשרה חודשים בשנה הוא יעביר לי תשלום כל חודש, על העבודה של כל השנה (כלומר, התשלום השנתי יתחלק ל-10 במקום ל-12). לאחרונה עברתי תאונה שהשביתה אותי כמעט לחודשיים.
כעת יש לי שתי שאלות: 1. האם הביטוח הלאומי ישלם לי לפי הכנסה של שלושת החודשים האחרונים שקדמו לתאונה, או לפי ממוצע שנתי? האפשרות השנייה עדיפה לי, כי באחד משלושת החודשים שקדמו לתאונה לא קיבלתי תשלום כלל, בהתאם להסכם הנ"ל עם הלקוח. 2. אם הלקוח יעביר לי תשלום במהלך תקופת ההחלמה (במסגרת הפרישה השנתית), האם הביטוח הלאומי יוכל לטעון שבעצם עבדתי בתקופה זו ולקצץ לי מדמי התביעה?
שוב תודה!
|