| שלום, רכשתי מחשב לפני מספר חודשים, כולל הרחבת אחריות לשנתיים נוספות. בית העסק סירב למסור לי תעודת אחריות לשנה הראשונה ולהרחבת האחריות. הסתבר לי כשבדקתי מול היבואן כי האחריות עומדת להסתיים כחודשיים לאחר הרכישה והחלה קרוב לשנה טרם הרכישה שלי מה שמעורר חשד כי לא נמכר לי מחשב חדש וכי לעניין הרחבת האחריות כלל היא לא נרכשה על ידי הספק למרות שכאמור שילמתי עבור הרחבה. בתביעתי אני מתכוון לדרוש פיצוי לדוגמה בסך 10,000 ש"ח לאחר אי קבלת ת. אחריות למרות פניות חוזרות ונשנות במיילים וטלפונים וכן לדרוש החזר של תשלום הרחבת האחריות והחזר הוצאות. 1) באיזה סכום ניתן לכמת את עצם העובדה שהמחשב לא חדש ? 2) באיזה סכום ניתן לכמת את העובדה שסופק לי מחשב ללא אחריות לשנה הראשונה. אני הרי לא יודע אם ידרש תיקון המחשב בתקופת השנה הראשונה ואת עלות התיקון אם יהיה צורך בכך. 3) האם לדרוש בכתב התביעה 10,000 ש"ח בגין פיצוי לדוגמה או עד 10,000 ש"ח בהתאם להחלטת בית המשפט? 4) בטופס התביעה יש לציין את סכום התביעה בסעיף ה' בשורה אחת. האם לציין את סה"כ התביעה ובהמשך השורה את פירוט מרכיבי הסכום? בתודה מראש, אלון
|