| הזמנתי מחשב נייד שמצאתי באתר אינטרנט שהוצג בzap. ההזמנה עצמה הייתה בטלפון, אבל לאחר ששילמתי הנציג לא נתן לי קבלה למייל כפי שביקשתי. הוא אמר לי שהמשלוח יגיע כמה ימים אחרי, ולאחר שהוא לא הגיע והוא משך אותי כמה ימים, הבנתי שכנראה הוא רק חייב אותי באשראי (החיוב כבר מופיע בפירוט התשלומים העתידיים) אבל למרות שדרשתי קבלה הוא לא סיפר לי אותה וכל הזמן אמר לי שעוד מעט הוא שולח. ביקשתי לבטל את העסקה דרך חברת האשראי, ואני מתכוון להגיש תלונה דרך המועצה לצרכנות. האם עליי לעשות זאת? יש לי פרטים של השיחה בינינו ושל החיוב דרך החברה, אך אין לי קבלה, האם החוק עומד לצדי, או שהוא יכול למשוך את העניין הרבה זמן מבלי להחזיר לי את הכסף? בנוסף האם עליי לפנות למשטרה?
|