אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום צוואות וירושות 20:41   19/04/2024 דירה מירושה לפני שנתיים אבי נפטר קיבלתי צו ירושה וקיבלתי את   הדירה שלו ומכרתי אותה האישה שטוענת שהיתה י...
  • פורום דיני משפחה 20:31   19/04/2024 דירה מירושה אבי נפטר לפני שנתיים , קיבלתי את הדירה שלו ומכרתי אותה האישה שטוענת שהיתה ידועה בציבור מבקשת לתקן...
  • פורום דיני עבודה 20:07   19/04/2024 wdd wdw
  • פורום דיני תעבורה 17:35   19/04/2024 התנהגות בנת"צ שלום מ'1. אסור לנסוע בנת"צ למי שאינו מורשה ומכאן שאסור לעקוף תוך נסיעה בנת"צ.2. לשם פניה ימינה יש...
  • פורום בתי משפט 16:32   19/04/2024 האם לא ניתן נימוק לסגירת התיק? בברכה, יהונתן ינאי, עו"ד  מנהל פורום דיני חברות ופורום בתי משפט הארבעה 28, תל אביב...

מארס 019 טלקום מבקשת למנוע העברת שם מתחם השייך לה לטענתה לחב' טלזר 019 שירותי תקשורת בינלאומיים

  • 16/02/2011
  •   מאת: יצחק דנון
  • צפיות: 1831
מארס 019 מאשימה כי תלונתה של טלזר 019 נעשתה בחוסר תום לב רבתי והיא רצופה טענות מטעות ואף כוזבות ומאשימה את טלזר 019 בנסיון מחטף של שם מתחם ממי שמחזיקה בו כדין. שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום זכויות יוצרים

ת.א. 31143-02-11
חברת מארס 019 טלקום בעלת רישיון ספק שירותי אינטרנט (ISP) ממשרד התקשורת מבקשת מהמחוזי בתל אביב צו לסעד זמני שימנע העברת שם המתחם www .019.net.il אל חברת טלזר 019 שירותי תקשורת בינלאומיים כפי שקבע הפאנל שמינה איגוד האינטרנט הישראלי במחלוקת שנתגלעה בין שתי החברות בנוגע להקצאת שם המתחם.

בפנייתה לביהמ"ש מציינת המבקשת כי הינה שחקן עולה בשוק התקשורת בכלל ובשוק ספקי האינטרנט בפרט, והיא עומדת להתחיל ולפעול בחודשים הקרובים באופן מסחרי כספקית אינטרנט חדשה ומורשית בשוק התקשורת בישראל תחת המותג "019" ואף קיבלה מבזק הקצאה של הסיומת "019" לצורך הגדרות ההתחברות לאינטרנט של משתמשי מארס 019 טלקום אל התשתית של בזק ואל החברה עצמה.

לדבריה, כחלק מתהליך המיתוג היא רכשה בנובמבר 2010 את הזכויות בשם המתחם www .019.net.il ומאז היא המחזיקה הרשומה שלו במרשם שמות המתחם הנמצא בפיקוח ובניהול איגוד האינטרנט הישראלי. בפנייה לביהמ"ש נאמר כי רק בעל רישיון ספק שירותי אינטרנט ממשרד התקשורת רשאי לקבל שם מתחם בישראל המסתיים בסיומת NET.IL .

לטענת מארס 019 טלקום, לאחר שהיא הפכה למחזיקה הרשומה של שם המתחם, נקטה חב' טלזר 019 שירותי תקשורת בינלאומיים בהליך של הגשת תלונה אשר כללי איגוד האינטרנט מאפשרים לה לנקוט, הליך שמטרתו בירור מחלוקת בדבר הקצאת שם המתחם על ידי פאנל שממנה האיגוד.

מארס 019 מאשימה כי תלונתה של טלזר 019 נעשתה בחוסר תום לב רבתי והיא רצופה טענות מטעות ואף כוזבות. לתדהמתה של מארס 019, הפאנל (דן יחיד) שגה שגיאות חמורות תוך שהוא נופל כפרי בשל למלכודת בתלונתה של טלזר 019, כמו גם תוך שהוא אינו מיישם נכונה את כללי איגוד האינטרנט, והורה ליטול ממארס 019 את שם המתחם ולהעבירו אל טלזר 019.

מארס 019 מאשימה את טלזר 019 בנסיון מחטף של שם מתחם ממי שמחזיקה בו כדין, תוך ניצול ציני וחסר תום לב של ההליכים שעמדו לרשותה ולדבריה, אין ספק שכיום בשלב בו היא מצויה בהכנותיה לקראת השלב המסחרי של פעילותה כספק אינטרנט, נטילת שם המתחם ממנה עקב הטעיית איגוד האינטרנט, יגרום לה נזק משמעותי ובלתי הפיך.

לדברי מארס 019 קשה לאמוד בשלב זה את נזקיה הכספיים אם כי אלו שרירים וברורים, ועל כן היא מבקשת מביהמ"ש לאפשר לה לתבוע בשלב מאוחר יותר עם גיבוש נזקיה, תשלום פיצויים מחברת טלזר 019 בשל מעשיה ומחדליה.

טרם נתקבלה תגובתה של חברת טלזר 019 שירותי תקשורת בינלאומיים.

* תגובות רישמיות לידיעות בדסק החדשות, נא להפנות למייל: info@lawforums.co.il

open married cheat cheat on your wife
my wife cheated now what how to cheat on my husband redirect
read here husbands that cheat open
cheat on husband reasons wives cheat on their husbands dating for married people
how many people cheat read here reasons why husbands cheat
online read here what makes people cheat
click online why are women unfaithful
why are women unfaithful My husband cheated on me read
signs of infidelity online go
when married men cheat women who cheat on their husband go
click here buy brand viagra read
my boyfriend cheated on me quotes go reasons why women cheat on their husbands
husband cheated on me click here wifes who cheat
שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום זכויות יוצרים
אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו'/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק